Hallooooo !!!!!!!

Härlig dag idag åxo solen skiner så fint 
men nu tycker jag det ska komma lite regn
 jag har fortfarande en massa värk
så dom som säger att man mår bättre när det är varm vet jag inte om jag ska hålla med om
för i mitt fall så blir det inget anderlunda ibland kan man bli tokig av all denna smärta
önskar man kunnde få lite smärtfria dagar men men bara gilla läget
och mina bloggvänner skriver inte så myckert i sina blogga saknar dom lite grann
men hoppars allt är bra vet ju själv  det där med tid och lust man hinner ju inte med
men får hoppars man har orken och lusten till att fortsätta 
i fredags kom peos syster och killen hem från polen dom har haft några fina dagar 
dom hadde tagit med lite suvinerer hem från polen som vi fick 
sen igår kom dom hit på förmidiggen så åkte vi till åhus till havet det var trevligt
sen var vi åxo på glass båten och tog glass jag tog en mjukglass
men han knapp äta hälften innan den smälte så man hadde ju glass över allt
jag gillar inte när man måste äta glass så fort man vill ju njuta av den 
men god var den 
sen har vi åxo gått runt i åhus lite
skulle se om man hittade några shorts till älsklingen
men hittade inga alla var för stora* suck*
 skulle önska att han var lite tjockare han är så smal 
sen när vi kom hem så var vi på kina åxo jisses vad det var dyrt
så dit får ta ett tag innan man gå dit igen sen följde dom med hem och drack kaffe 
sen kom åxo min vän och hennes kille och hälsade på så det har varit fullt upp
men alltid trevligt att ha besök 
nehe dax med lite frukost ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye 
 

Kommentarer
Postat av: Tjockmorsan

Hej min vän! Större delen av sommaren har gått sen jag var in här på din blogg. Har försökt att läsa ikapp mig lite, men du har varit betydligt flitigare än mig den här sommaren. ;)

Har förstått att du kämpat duktigt med ditt körkort och jag tycker du är väldigt duktig. Förr eller senare har du den efterlängtade lappen i din hand. :)

Massor av kramar till dig från mig!♥

2013-08-19 @ 15:43:20
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0