Va trött jag blir !!!!!

Ja nu börjar det kännas att våren börjar titta fram
solen skinner så fint och fåglarna sjunger sin sång bättre kan det ju inte vara
fast det är klart det är fortfarande kallt på morgonen
fast jag är lite iterrad iallafall fick skattedeklartionen gissa vad ??? JAG  fick rest skatt
och det var inte kul alls jag som aldrig har haft rest innan vad jag kan minnas så sur jag blev
änndå att det inte var så myckert så var det tillräckligt i min lilla bössa 680 spänn suck
och inte nog med detta jag blir så trött i mina ögon när jag pluggar så jag hadde en tid hoss optikern och det var inte kul det heller jag behöver progressiva glasögon  Jisses vad dyra dom skulle gå på
så vi bestämmde att jag bara skulle ta läsglasögon först men det blev inte billigt det heller
men måste man så måste man så 1290 spänn för dom så nu är det bara vänta se när dom kommer
dom glasögon som jag har nu duger   men inte för att plugga
men när och om jag får jobb ska jag köpa dom andra åxo men dom skulle gå på en 4000 -5000 så det får vänta med min vanliga otur så kan det ta lite tid men jag hoppars att allt kommer vända snart så en annan kan få ha lite glädje( Jag har brytnigspel på ögat som gör det ja åldern åxo hahahaha)
fast jag kan ju glädja mig av annat jag har bra vänner som jag älskar och kille och hälsan är ganska bra så man ska inte klaga men ibland önskar man att man hadde lite mer pengar
så man slipper vända på varännda korvöre
hua vad som det ser ut märks att tiden inte räcker med
men tänkte fixa till disken nu och sätta på kaffe har jag inte hunnit med
sen bädda rent både rummen som att min älsklings gumma kommer imorgon
det ser jag verkligen fram i mot
sen ska jag ju hinna laga mat och plugga för det hinns inte med i helgen
för då ska jag bara vara med min gumma och andra gäster som dyker upp kanske
nehe nu småste jag kila få se när jag hinner blogga igen 
ni får ha det så gött och en trevlig helg som kommer puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Fullt upp hemma hos mig med, så jag kikar bara in snabbt för att säga "hej!" Önskar dig en fin helg, om vi inte hörs innan dess.

Puss & Kram!♥

2013-04-04 @ 11:19:24
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0