Va trött jag blir !!!!!

jag var uppe tidigt idag kunnde inte sova 
jag har lite panik ångerst med pluggande m,m
det ska bli skönt när det är över men är så svårt har ju inte det bästa läshuvudet
och många tankar for i mitt huvud tänk om inte klara det m,m
jag stressar upp mig själv och börja känna av trött heten
jag hoppars jag kommer klara av detta alla som vet säger du kommer klara detta
jamen tänk om jag inte gör det då
känner mig bara ännu mer pressad sen är det lite strul på vägen åxo
en del fattar inte att jag inte har den tiden att vara social m,m
men just nu är jag själv min älskling åkte med jan och lena till hans föräldrar
känner mig lite taskigt att jag inte följde med
men vill ju så gärna klara av detta och sen strular det till sig av mina papper
ni som har följt mig vet ju att jag tog ett syntest hoss körläraren
och sen hadde jag ett hälsopapper jag skulle fylla i som jag gjorde och la idet i samma kuvert
sen fick jag hem ett brev att jag inte hadde fyllt i hälsoblanketten
jag fattade inget ringde dom men dom hittade bara syntestet
jag sa va konstigt jag stoppade ju i bägge hon sskulle kolla upp detta och höra av sig
dagen efter ringde dom men hittade inget papper jajaja bara skriva om det
så nu är det på väg hoppars nu inte att det blir mer strul
sen köpte jag åxo ett distanstest på skolan och där kan jag ju åxo bli tokig mer eller mindre
den bara strular den vill inte visa mig bilderna och bara strular
sen ibland kommer bilden fram
 men får jobba med sidan som bara den och inte alltid jag lyckas ska ta upp detta
jaja nog om gnäll nu ska jag berätta något roligare 
 
Min älskade pappa ringde igår vi pratade en liten stund
han lät trött men skönt att höra hans röst
 sen några dar innan ringde en god kill kompis vi pratade en bra stund
som att det var ett tag sedann
han ska byta telefon nr snällt att han tänkte på mig ler
 och i morgon kommer en god vän till mig och frukost fika ska bli trevligt
var ju en vec sedanns vi sågs sist
ja vi har ju pratat i telefon men är ju inte riktigt samma sak
nähe nu har jag inte tid att sitta här längre ville bara säga att jag lever
men tyvärr har jag inte samma tid till att blogga jag hoppars ni som hälsar på mig
har förstålse för detta men jag försöker hinna en blogg runda hoss er
nu ska jag kila och plugga lite till sen ska jag pause med ett bingolotto sedan
japp hör och häpna ska spela bingo igen det är ju bara en time och det är just var jag klara av
jag hadde ingen aning om detta att det bara va en timme
när nu min gumma lurade ju på mig det förra helgen  JIsses vad jag saknar henne 
ha en skön söndag alla puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon kära du!
Du får inte stressas utan tag det lugn, kommer att fixa det, Bingolotto haha vist är det trevligt, bara en timme utan reklam, hoppas du vann, jan vann 100kr"
Må så gott var rädd om er alla.
Puss kram

2013-04-15 @ 06:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0