Super stressad

Jag blir så trött jag tror att vissa inte fattar?
JAG FÖRSÖKER  fixa kökortet och jag måste plugga
mobilen ringer och messas hela tiden ooch folk som tjatar ska du med dit och dit
jag hinner inte och sen en massa annat som måste göras
jag är bara en människa kan inte dela på mig jag försöker vara en god vän .sambos m,m 
men ibland räcker jag inte till plus att försöka det ser skapligt ut här hemma
och att min älskling får middag varje dag 
men nu börjar jag bli trött och får ångerst jag börja undra om jag någon sin kommer klara mitt körkort 
undra hur det ska gå när ja ska vara borta hela dagarna ????? nu kanske ni undra varför jag sitter här
och inte pluggar det var för jag blev så arg
min älskling ringde och frågade om jag kunnde kolla upp ett nummer jag sa nej... varför då ?
jag pluggar jamen det är min syster som undrar vem det var
för  det var någon som hadde ringt henne och kände inte igen nummret
 men jag pluggar ju SUCK ja kollar det snart men när jag hadde lagt på så fick jag ingen ro
för jag visste att det skulle ringas snart igen eller messa så var lika bra att kolla det
gissa vad det var  JAPP  någon försäljare blablabla ååååå ska man bli störd av sådannt skit
jag ringde upp och var sur och arg min älskling fick en ramsa sen bad jag att få vara ifred
inga mess av någon av dom m,m det låter som jag är riktigt hemsk men det är jag inte
men ibland vill man kunna plugga utan att bli störd hela tiden och jag har svårt med få in saker och ting
och sen vill jag ju såååå gärna ha mitt körkort kan man inte få vara lite ifred då
sen kan man få låna mig hur myckert man vill sen hihihihi
ja nog om detta nu ska jag berätta något trevligare 
 Min goa gumma var ju här några dagar 
kom fredags kl 11 på morgonen och åkte måndag kl 7 på morgonen 
vi har haft det jätte trevligt och många goa skratt m,m bara synd att tiden går så fort 
jag saknar henne redan inte klokt att man kan sakna en så fort som nyss har åkt hem 
får hoppars tiden går fort så vi ses snart igen jag mår verkligen bra när hon är här 
känns så tom utan henne ibland undrar jag om jag inte skulle flytta tillbax saknar småland 
men det är lite annat här som gör att jag stannar
kanske blir bättre om jag får körkortet så kanske det kan bli bättre på andra saker ja vi få se
 
nehe nu har jag inte tid att sitta här mer och gnälla
få se när jag hinner komma in nästa gång
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0