Söndag 7/4 2013

Lånad bild
ja så här vill man det ska vara
nu igår var lena och jan  och peos mamma här
jan hadde med smörgåstårtra och en vanlig tårta så vi myste med det över dagen
så jag slapp och göra middag igår sen på kvällen satt vi och tittad lite på tv
men börja märka att åldern tar ut sin rätt man orkar inte vara uppe så länge nu längre
 så vid tolv tiden så la vi oss ja nu snart ska min gumma åka hem i morgon bitti
inte klokt vad tiden rinner iväg vi har haft många goa skratt m,m
 skulle önska man kunnde stoppa tiden
nehe nu ska jag ta diska sen sätta på kaffe gumman min är nog sugen
sen ska jag se att hinna in i duchsen åxo för  gissa vad jag ska göra sen då  ????
jo spela bingo lotto det tillhör inte det vanliga men jag offrar mig för gumman min
sen var det ju bara en time så det går nej nu har jag inte tid att sitta här 
ni får ha en härlig söndag det ska jag ha njuta av tiden så länge jag har min goa gumma här 
men förhopplings vis ses vi snart igen 
ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0