Seg idag

Idag är jag verkligen seg
 vet inte om det är vädret som gör det  är ju trist ute grått och trist
I  går var min goa vän här på morgonen hon hadde tagit med varma ost frallor på lidel
 vi satt och myste över med frukosten och hadde anmält trevligt trivs verkligen i hennes sällskap
ja det finns ju några till men finns ju inte här så ofta så då får man ta vara på dom man har i närheten
jag försökte ringa min gumma igår men fick inte pratat med henne hon skulle äta middag
ja middag eller middag klockan var över sju på kvällen men som hon jobbar så blir det sen middag
men ska se om vi inte kan prata idag i stället
igår fyllde min svägerska år så vi grattade henne på fb och sen ringde vi åxo
som att deras dator är paj så går hon ju inte in där jag tror inte hennes mobil kan det
men idag skulle hon komma och hälsa på i eftermiddag som att hon skulle till läkaren idag
så passar hon på att komma hit efter och jan jobbar ju änndå eftermiddag
hon skulle vara hos läkaren vid ett så då hinner jag kanske plugga lite till
Ubs nu kom min älskling han sa att han var hungrig så då får jag väll gå och äta lite frukost 
så han slipper sitta själv 
 
Så nu är frukosten klar 
vad händer annars idag förutom att jag får att tiden inte räcker till
ja kaffet gjorde mig ju inte piggare så efter detta ska jag ta en lång dusch
sen ska jag diska och se om jag hinner vika ihop kläderna som vi har tvättat härom dagen
sen sitter jag åxo fundera vad vi ska ha till middag det här med middagar är inget kul
vet aldrig vad jag ska fixa till igår hadde vi potatismos och starkakorvar
jisses vad starka dom var
igentligen skulle jag ha städat lite åxo fullt med dammråttor i hela lägenheten
men det får nog bli till helgen för jag har inte tid eller lust med det idag 
nehe nu måste jag sätta lite fart så ni få ha en härlig dag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0