Nu orkar jag snart inte mer

 Det var ett tag sedan jag har varit här 
Just nu följer en oturs bana mig jag vet inte hur myckert jag orkar
kan man bara inte få må bra och lite tur på sin sida någon gång
 i torsdag var min goa vän här på förmiddagen vi hadde trevligt tills jag fick posten
det var från trafikverket och kom två kuvert från dom då fattade jag det var något fel
nu ville dom ha ett läkarintyg av min diabetes åxo
 VAAAA jag blev inte glad jag som har den den lätta fas 2 och en tablett
och ligger på gränsfall till att inte behöva den
min vän körde ner mig så jag kunnde få prata med läkaren men det fick jag inte
det blev en sköterska men hon gick och pratade med läkaren men hon ville träffa mig
så fick först en tid på måndag och gissa vad
japp kostade en massa pengar bara för att hon skulle skriva på ett papper  790 spänn
kunnde dom lika bra ta 800 spänn en tia mer eller mindre gör inte mig glad
jag blev super ledsen jag som är arbetslös och allt.. där rök två kör lektioner
på grund av min sjukdom så ska man straffas på detta som ev, kan bli bra av
som det ser ut nu så kan jag inte ta mitt körkort när jag ville
och inte nog med det jag har ju gnällt till min älskling
att min databord skiva där jag har tangetbordet att den är inte som det ska
nu äntligen ringde han dit vi köpte möblerna och det var inga biliga möbler
men idag ångrar jag att vi handlade där för det har inte varit annat strul på vissa av våra möbler
men dom kunnde inte komma och hjälpa oss just nu
och gissa vad som hännde japp skiva till bordet gick sönder ena skena på trillade av
så ännu en gång grät jag så nu är jag super ledsen när jag sitter här och skriver av mig
vad mer ska hända jag vet inte om jag orkar så myckert till 
Nu hör jag min älskling stöka i köket nu är han nog hungrig så han äter nog frukost nu 
men jag vill bli klar här först sen blir det frukost till mig åxo 
jag var på körskolan i går en stund gjorde lite prover  
Gick så där trafikskyltarna var jag visst inte så bra på som jag trodde 
så dom ska jag plugga på idag och göra middag och betalar lite räkningar 
ja så ser min dag ut men nu ska jag kila 
så ni får ha en härlig lördag puss och kram 
Ps jag hoppars min tur vänder snart 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Inte kul när man känner att motgångarna hopar sig, den ena efter den andra. Och onödiga extra utgifter är alltid trista.

Men du orkar, det är jag övertygad om och lika övertygad är jag att det kommer bättre dagar. För det är ju så livet ser ut för de flesta av oss, upp och ner.

Ha nu en fortsatt bra helg, trots vissa motgångar.
Kramis!♥

2013-04-27 @ 13:59:45
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Förstår din frustration, men du klarar detta, klart det inte är roligt med extra utgifter, du fixar detta galant, klart du gör,
Ha en bradag
Puss kram

2013-04-28 @ 07:13:16
Postat av: Anonym

kram

Svar: Tack så myckert vem du nu är kramis tillbax
evatakeitorleaveit.blogg.se

2013-04-30 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0