Lat dag

NJa så illa är det inte
men jag har bara dragit ner tempot lite idag
min goa vän kom i förmiddags med ett stort åskmoln runt huvudet arg som ett bi
hon är bara så söt när hon är arg fniss skojar bara inget kul att vara arg
jag förstår henne ibland kan det inte var lätt men vi gick och åt frukost på lilja
och hadde det trevligt jag tror hon blev lite bättre på humör
sedan jag har pluggat lite men inte alls så myckert som jag brukar är ganska trött i huvudet
men jag tänkte jag skulle gå till körskolan i morgon
tror jag är bäst att till lägga man vet aldrig när det gäller mig
vad har hänt i helgen nja det vanliga lite besök och pluggande gått lite på tränbandet åxo
städat har inte varit så myckert
den tiden finns inte just nu
ska bli skönt när jag är klar med mitt pluggande m,m 
på onsdag ska vi till peos föräldrar då ska jag följa med har jag bestämt
men man vet alldrig 
jag kan ju ändra mig i sista minuten är lite kaos i mitt liv just nu jag har en sådann ångerst
hur det ska gå med körkortet och jobb m,m
 ja nu är det ju inte jag som ligger där en lånad bild
sen ut över har jag fått en sådann värk i mina axlar och nacke
så min älskling masserade mig en liten stund men det var inget skönt
jag skriker som en stucken gris och min älskling säger att han ska stoppa en strumpa i min mun
så snäll är han jag tror han gillar när det gör ont på mig då flinar han så snäll är han
hum kanske byta ut han nja nej jag älskar min lilla plutt så han får stanna 
nehe nu gör  det ont så nu får jag sluta men ni får ha en härlig måndag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Nu var det ett tag sedan jag kikade in här. Om det beror på att jag har haft lite mycket annat att tänka på eller om jag bara missat dina inlägg vet jag inte?

Jag tycker du tänker klokt som tänker på dig själv och drar ner tempot till en nivå som passar dig. Duktig du är som kämpar på mot ditt körkort. Tänk vad lycklig och stolt du ska vara när du äntligen har det i din hand.

Kramkram!♥

2013-04-23 @ 18:10:18
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0