Kungen är på besök idag

Min gumma kom igår vid elva tiden på morgonen 
va så kul att se henne igen och malin var här åxo en stund igår vi hadde en trevlig prata stund
nu undrar ni hur jag kan ha tid att sitta här
jo min älskling och gumma bestämde sig att gå ner och titta på kungen och silvia
som hälsar på här en kort stund men jag ville inte följa med titta på när dom kör igenom
och sen kanske man inte ser dom änndå och kanske trängas med en massa folk Nej Tack
då passar jag på hellre och titta till er här i bloggen se vad ni har hitta på
idag fick jag ju åxo komenist vecan skit kul NOT
i eftermidag kommer jan och lena och peos mamma åxo så vi ska fika ska bli trevilgt 
nehe nu ska jag passa på att plugga lite nu när mina älsklingar inte är hemma 
ni få ha det så gött och en trevlig lördag puss och kram 
Bye BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0