Idag går det i en slö takt

Jag sitter här med en kopp kaffe 
och försöker att vakna till har inte varit många knop ännu fast har varit uppe tidigt
min kropp vill inte vara med mig just nu inget kul alls men men
ja vad händer idag ja dricka mitt kaffe så jag kan få lite energi sen frukost
och bädda och in i ducshen sen ska jag vika lite tvätt som jag inte har hunnit med
sen ska jag förberedda middagen den kommer bli sen som att vi ska ha middags gäst
jan slutar jobbet först vid två jag vet inte om lena kommer hit och äter åxo
för hon skulle vara hoss sjukgymnasten vi tjugo i två sen när vi har ätit middag
så ska vi åka till peos föräldrar ska se om jag hinner gå ut en lite runda innan middagen
är så härligt väder och om det finns tid så kanske jag kollar lite på vägmärken
för det var jag lite kass på min älskling ringde vid åtta i morse
och sa att han inte kommer hem till frukost så jag får äta själv
hur kul är det men så kan det vara i bland så det får ju gå 
Jag hinner inte sitta så myckert på fb eller blogga
 men försöker en liten stund om dagen men jag har dragit ner ganska myckert på det just nu
som att mitt pluggade går i första hand men försöker vara lite social åxo
för man behöver ju lite micro pauser men ibland kan dom bli lite stora och då blir jag lite stressad som att jag är mest på hugget på dan och kvällarna är jag för trött på att plugga m,m
jag ångrar att jag inte tog mitt körkort när jag var yngre för då hadde man inte massa måsten
man måste göra här hemma 
så nu är jag tillbax fixa till mig en leverpastej macka
och ny kopp kaffe och tagit mina tabletter nu brukar jag ju inte sitta här och äta
men ville bli klar med bloggandet och sen får jag ju åxo sälskap hihihihi
jag försökt svälja mina tabletter med kallt kaffe gissa hur det gick ? nja inte så bra kan jag ju säga
är jag stressad eller inte jag glömde ju åxo plocka fram smöret fniss jag i ett nöt skal
jag var nere på körskolan igår testade lite
lite nervöst var det allt och sen pressar jag mig ganska hårt och vill så myckert
och då blir det inte så bra jag måste hitta en balans och tro på mig själv
och det gör jag väll på ett sett men är så rädd att pengarna inte ska räcka till
och att jag har gjort det förgäves sen om jag inte klarar mig och måste fortsätta
men jag kommer inte ge upp men önskar att man hadde mer pengar att spela med
så kanske jag inte hadde varit så nervös sen alla som säger det här kommer du klara
känns lite tungt för tänk om jag inte gör det ja sitter lite så i bakhuvudet
men det är väll klart att jag gör en vacker dag
jag gjorde lite tester där och gjorde ett  A prov då hadde jag första gången av 70 frågor 58 rätt
och när jag rättade det så hadde jag inte klarat mig hum va sur jag blev gjorde om det
men det är inte samma frågor man får nya,,, och en del är med av dom gammla åxo
då hadde jag 62 rätt och ändå klarar jag mig inte
så jag gick och frågade hur många rätt man ska ha om man är tvungen att ha alla rätt
nej 63 ååå ett rätt till behövde jag typiskt
sen gjorde jag en B prov ja det gick ju åtskogen 48 rätt då blev jag så trött
att jag bestämde mig att sluta för dagen läraren frågade hur det gick
och jag sa som det var sådär men dom tyckte det var bra
som att det var första gången jag gjorde proven
dom sa att det brukar vara 20-25 rätt första gången man sitter där
men jag vet inte jag är inte nöjd som att jag har pluggat hemma
men visst dom flesta av mina fel var vägskylterna och dom har jag inte pluggat så hårt med
så från och med i morgon blir det en välldigaste pluggande så att det blir bättre
så jag kommer nog att vara en zombie till sist och om min älskling har tur
så kanske jag hinner laga lite mat till han på tal om mat så ska jag göra jans favorit mat
mousaka fast med potatis han älskar min mousaka ja det gör min älskling åxo
fast han älskar ju nästan all min mat jag lagar
UBS va klockan går nu får jag ta och fixa allt det ska göra  innan vi ska i väg
ha en gött dag  puss och kram 
Oj jag höll på att glömma min goa blogg vän fyller år idag 
Ha en toppen dag min vän 
puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0