Blåsigt värre igår

Idag har jag grus iögonen är så himmla trött
jag kom inte upp innan sju idag inte bra
igår blåste det som bara den jag trodde hela vårt inglasade alltan skulle flyga väck
så det var bara hålla sig inom hus när jag höll på att göra middag så ringde telefonen
det var på körskolan  hon undrade lite hur det går
sen skulle hon berätta att det blir många som skulle vara med när jag skulle ta mitt körkort
hur jag ville göra som att jag är inte glad att vara med en massa okända människor
jag sa att jag ringer upp lite senare som jag stod med middagen
jag pratade lite med peo hur jag skulle göra
när jag hadde ätit färdigt ringde jag upp igen jag sa att jag kommer ner i nästa vec
och kollar hur långt jag har kommit med teorin och om den är okej så hoppar jag på kursen
för jag tror inte att det blir lite folk nästa gång heller
och sen måsta jag försöka över vinna min rädsla om andra människor
sen finns det ju ett dilemma till jag har fortfarande inte fått pappret om ett godkännande
att jag får köra så vi få se hur det går
   peos syster var här igår men jisses vad hon var jobbig jag höll på att få ett bryt
jag är tillräkligt stressad som jag är om saker och ting  
sen senare ringde min goa gumma från småland
men hon var inte samma goa glada gumma hon mår inte bra har ont m,m
jag skulle önska vi bodde nämre varandra så jag kunnde stötta henne mer 
 
 för vänskap betyder myckert den stärker en 
ja vad händer idag jag ska försöka plugga lite blev ju inte så myckert av det går 
jag hann vika kläderna men inte sängkläderna igår så det ska jag ta idag
och kaffet sitter jag med ihögsta hugg nu medans jag skriver till er 
min goa vän ringde i morse nu innan frukosten hon tyckte jag lät trött  ja det är jag åxo 
men var trevligt att prata med henne en stund
Ubs jag kom ihåg jag skulle skicka henne lite bilder på en väska som jag har på min mobil
det får jag inte glömma en sak till jag kan tala om det blåser som bara den idag åxo
så idag tar jag nog löpbandet för jag behöver röra på mig lite så kanske jag kan bli lite piggare
ojoj va klockan går nu ska jag ställa mig och diska och plugga
jag tror jag hoppar över att fixa middag peo får gå och hämta något har igentligen inte råd
men känner att inte orkar laga mat idag ja vi få se
nehe nu får ni ha en härlig fredag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0