April April ......

 Jaha blev ni lurade idag ????
inte jag vad jag vet ....men jag har ju pluggat det mesta av tiden
så har ju inte hunnit med så myckert annat
ja har varit lite på fb me såg inget som kunnde vara ett skämnt
men det är ju klart jag spelar ju mest där inne hahahahaha
sen har vi tvättat åxo och peo var iväg en sväng åxo 
min älskade gumma kommer snart sköööööönt ska bli trevligt
men tyvärr blir det ingen galaj på lördag blev inställt  ska bli senare tillfälla för det 
jag har funderingar att gå ner och kolla på nya glasögon för domma verkar inte så bra
Hum man ska nog inte beställa på nätet se om man kan dela upp det
för man har ju inte så myckert pengar att rummla med
jag hoppars ni har haft en bra påsk här har det varit som vanligt men det är ok
nähe om man ska ta och krypa ner i soffan är ganska trött 
ni får ha det så gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0