Varför??????

Hej alla som tittar in 
nu visar jag ett litet livstecken 
jag har kaos i mitt liv just nu är lite för myckert
och när man trodde att det vände så kom den ena efter den andra grejen i mitt liv
och jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur det
hur myckert ska man orka ?????
jag bara undra
men min goa gumma i småland ringde här om dagen det behövde jag verkligen
tack min goa vän
jag försöker vara i skolan så myckert jag orkar så det går lite si och så med det
men i torsdags var vi på ett ja vad heter det nu igen jaja
vi var på folkethus och tittade på en kille som skulle berätta lite om sig själv och fördomar
när jag kom dit jisses vad folk kännde lite paniken
men jag satte mig på tredje raden lägst ut mot dörren
om jag nu skulle få panik
ja ni som inte vet så tycker jag inte om stora folkmängder
men jag är verkligen glad att jag gick det var jätte bra 
och vilken härlig människa jag har tagit kort men orka inte ta fram den nu
men har tagit en kopia på hans sida gå in där vet jag ni blir inte besviken 
Sara i svart dräkthär kommer länken 
www.saralund.se  
ja det var lite om det
ja en sak till gissa vad mer som har gått i mot mig
japp jag har blivit förkyld åxo hur kul är det peo har smittat mig nädå
det går så myckert just nu men han är åxo förkyld
man brukar ju säga att män jämt klagar när dom är sjuka eller förkylda
inte min peo inte lika glad för det
men där i mot en annan japp jag
jag hatar vara förkyld tjurig och tvär 
det tur att jag har min goa älskling som styr upp när jag är förkyld
men hadde önskat jag var lika glad och pigg som han när man är sjuk
nehe nu har jag snart snorat ner en helförpackning näsdukar 
så nu får ni ha det och va rädda om varandra 
jag ska försöka orka gå in och hälsa på er i era bloggar senare idag 
men nu ska jag vila lite 
puss och kram 
Bye bye
ps ska försöka bättra mig och komma in lite mer på min blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad att se dig här gumman, Kämpa på vet du kan du är en klippa, Du är jo min förebild....

Förkyllning ja herre gud inget roligt alls, en annan kämpar med det med. krya på dig, ett tips som hjälper med ont i halsen salt vatten blanda lite salt i vatten sen gurgla det, jag gjorde det igår, 3 gångewr känns bättre i halsen men inte bra..
Ha det bra gumman tänker så mycket på dig
puss kram

2012-09-10 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0