Tid press

Hej hej min vän 
just nu skinner solen så fint 
igår va min älskling på skönevard marknad jag var inte med 
tur det var ingen vidare väder och sen hadde jag inte tid heller 
jag har en hel massa pluggande m,m 
där av att jag har en sådann tid press jag hatar tid press 
jag får inte ihop tiden så jag hinner tyvärr inte sitta här så myckert några vec framåt 
men ska försöka det bästa att komma in lite då och då så ni inte glömmer bort mig 
sen hadde vi gäster i går åxo av mina svärföräldrar så då gick den tiden bort 
men alltid kul med lite besök sen fick jag ju vila huvudet lite åxo
jag försöker hoppa in till era bloggar åxo men hinner inte skriva så myckert hoss er 
men hoppars ni förstår 
nehe nu hinner jag inte vara här mer ska plugga lite till plus 
hinna med vardagen åxo med lite städning m,m 
ni får ha det så gött alla goa vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0