Söndag 23/9

Hej hej mina vänner 
ja vädret ska vi bara inte prata om
jag är fortfarande lite hes men skolan ska jag gå i morgon
så få vi se hur det går 
det här med tiden förstår jag mig inte på
är en massa jag ska göra men hinner aldrig med
skulle önska tiden var längre var den är men så är ju inte fallet så
nja är nog att man ska solla lite så man ska få den att funka men jag har svårt med det 
Min älskling är och tittar på hockey hemma laget
så nu har jag lite egen tid kan vara skönt i bland 
han försökte vara rolig och fråga om jag inte ville följa med men NEJ tack inget för mig 
 Jag tänkte när jag var klar här så ska jag prova mig på 
scones en nyttigare variant utan vetemjöl som jag har fått av en god vän recept på
se om jag lyckas lika bra som henne men hon är så himmla bra på baka och laga mat
men om jag bara kan få det någelunda lika bra som hon så kan man ju inte klaga
ja vi få se hur det går 
sen om tiden är med mig så ska jag plugga lite åxo
se om jag få in något i min tröga hjärna den där teorin är inte leka med
sen hoppars jag åxo att jag ska hinna läsa lite åxo har ju lånat lite böcker i bibblan i vecan 
sen hoppars jag att jag ska bli helt frisk snart så jag kan åxo börja gå på mit gåband
så nu kan jag smälla bomben 
Det blev en pojk GRATTIS till min goa gumma i småland som har blivit mormor
första banbanet det blev kejarsnitt men alla mår bra och det var en stor fin kille 
jag tror visst att han var lite likt mormor allt
han ska heta conrad han vägde 5220 och 54 lång en stotlig kille
och mormor var väldigt stolt när han kom till världen 
och det kan jag förstå Grattis ännu en gång 
saknar dig och jag hoppars jag få se det lilla underverken en dag 
 
 
Nehe nu hinner jag inte sitta här längre så ni får ha det så gött alla
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Skönt att hör att du mår bättre nu. :) Jag tror att dina scones blev jätte goda.
Du får hälsa din gumma och gratta henne till första barnbarnet från mig.

Önskar dig en bra start på nya veckan! :)
Jätte kramis!♥

2012-09-23 @ 23:30:07
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: pia veber

Tja tja!!
VIst är det härligt som du säkert vet är jag jätte glad, Det var jo min största önskan du vet hur jag har längtad, Tak gumman och vist finns det dom som säger att han är lik mig, hur som heslt så kommer en del från mitt släktskapp, det var tillomed sådanna som spg min pappa näsa på den lilla, haha sött. Hoppas verkligen att du får äran att träffa han, åh ja vist har jag planer på att han kan förlja med mig ner till dig, men det kan jo in te bli än på ett tag, får vänta tills han är lite större..

Tack Aprilsus, för din hälsning, det värmer inombords..
Ha det bra puss kram

2012-09-25 @ 21:48:07
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0