Sjuk!!

 Hej alla mina goa vänner/bloggare 
detta är det värsta jag har varit med om
jag är sjuk och inte så lite heller 
jag blev så dålig igår så jan.... fick köra in mig till karlshamn
peo och lena var åxo med
vi åkte lite efter sju på kvällen jag kunnde knappt andas
och hadde hosta så det kunnde duga
 och snoradeoch jag tror att jag snöt ut hela hjärnan flera gånger om
jag fick hjälp med andningen så det under lättade lite
vi var hemma igen vid halv tio tiden
tur att jag hadde jan som kunnde köra annars vet jag inte hur det hadde gått
jag har sovit i fotöljen par dagar nu
ja sovit och sovit vet jag inte ganska obekvämt inte lätt att sova så
men vad ska man göra när inget annat hjälper
sen idag fick jag malin till att köra ner mig till vårdcentralen
här i olofström jag hadde aldrigt klarat av att fixa det själv
 och peo tog en semesterdag idag för jag vågar inte vara hema själv
som att jag fortfarande var dålig kan fortfarande inte andas bra
jag kipar efter luft mesta av tiden och tjuter och ja må illa m,m
nu har jag varit där tog en massa prover jag hadde en massa virus i kroppen
och var i halsen och näsan m,m och ut över det bonkit och alders förhög sänka
så nu har jag en hel massa meduciner så jag känner mig helt borta
plus fick inhalationsspray men jag hoppars att det underlätter snart
för jag saknar min säng och sova 
jag frågade om jag fick gå till skolan i morgon läkaren bara tittade på mig 
som att jag inte var klok nej det får du absolut inte så nu är jag sjukskriven en stund
jag har fått gå här ifrån ett par gånger
för jag försöker andas man blir ju helt genom svett får gå ta en kall dusch sedan
i morgon ska peo gå och jobba men jag får besök på förmiddagen
som har koll på mig så det är ju skönt hemskt att vara själv när man mår skit
nehe nu ska ag försöka vila lite och ducsha om det går 
ni får ha det så gött och va rädda om varandra puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då, låter inte bra.. viserligen är den här förkylningen inget att eka med, men det låter som du har fått en som heter duga. Hoppas du snart är på bättreingvägen, jobbigt för dig, hoppas din medicin hjälper och du blir frisk snart. krya på dig gumman
puss kram

2012-09-10 @ 20:01:49
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Det var ett tag sedan jag kikade in här hos dig, men jag har inte glömt dig. :) Min blogglust är det lite si och så med just nu, men den kommer nog tillbaka tids nog, hoppas jag?

Usch vilken eländig förkylning du dragit på dig. Låter verkligen inget vidare. Bra att läkaren sa till om att du skulle vara sjukskriven ett tag och kurera dig.

Krya på dig, vännen och en bamse kramis från mig.♥

2012-09-10 @ 22:20:46
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0