Sakta men säkert

Hej hej mina vänner 
vilket väder idag trist och tråkigt
ja man märker att hösten är på gång
jag älskar hösten med sina fina färger m,m
men inte så glad i regn och slask
men annars gillar jag hösten bäst
man kan tycka det är konstigt som att jag har ont i mina leder m,m
men sådann är jag 
sakta men säkert börjar jag komma till min rätt har fortfarande lite hosta och lite hes i mellan åt
och nu kan jag äntligen ligga i min säng åxo allså skönt var inte  Det
och kan åxo sova mesta av natten det tog sin lilla tid
det var länge sedann jag har varit så sjuk
 
 
men nu så ser fram imot  att börja skolan igen på måndag
ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten igen 
har nu varit hemma i 2 vec
Idag ska min älskling på födelsedag hans mamma syster fyller år
så  peo åker med hans föräldrar dit dom ska äta gott och ha det trevligt
jag stannar hema så jag kan kurrea mig tills på måndag 
ja det är många som har varit sjuka går ju runt en massa nu
men jag hoppars att jag ska för bli frisk nu
jag fick ett trevlig sms av min gumma idag i småland
jag saknar henne grymt myckert
jag hoppars vi ses snart är så tomt utan henne
hon har ett stort plats i mitt hjärta 
det är tufft att vara utan henne men bara gilla läget 
nehe mina vänner nu ska jag kila vidare 
ni får ha det så gött och va rädda om varandra puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0