Host host

 Hej hej min vän 
idag är det lite ruggigt ute kännde det när jag gick ut på altanen i morse
ja vad har hänt sen sist inte så myckert
har haft lite besök och det har varit trevligt
men mindre trevligt är att jag är såååå trött och hostar m,m
jag får erkänna jag börjar bli avundsjuk på peo nu
som kan sova i sängen
jag försökte i natt  första gången sen förra fredag
det gick ganska bra dom två första  timmen men sen var det kört
men det känns lite bättre idag änndå men orkar inte så myckert
så stackars peo få dra mesta strået här hemma
och jag bara rasar upp i vikt igen när det har gått så bra
så jag hoppars att detta elände kan gå över snart
så jag kan fokusera på mitt liv igen och vikten 
nehe nu ska jag fixa lite tee och en macka 
så ni får ha det så gött och trevlig lördag
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0