Glad

 Hej hej mina vänner 
Jag är så himmla glad 
mår myckert bättre nu jag var iväg i går var hoss diebetersköterskan 
var lite orolig först som att jag har varit sjuk
så blir det ju inte den maten man ska ha 
man äter det man orka fixa till eller få hämta 
och inte så myckert kondition m,m 
men allt var bra hadde gått ner några kilon sen jag var där sist
och långtidsockret var bra det var 50 och det får inte ligga över 52
och blodtrycket  130/80  så allt var ju bra skönt det 
 så en god vän mötte upp mig när jag var klar 
så gick vi till kappahl köpte två par tröjor men la unndan dom som att det var rea i morgon
sen gick vi och fikade hadde det jätte trevligt
och peo kom dit sen efter jobbet  sen efter ett tag följde hon med hem 
 
ja just det vi gick till bibblan först jag hadde en bok där
som jag skulle hämta som jag väntade kö på
vi hadde en jätte trevlig dag 
Idag var jag ledig eller ledig och ledig
är jag ju inte jag får jobba här hemma i stället
 uppgifter som får från skolan som ska göras m,m
och lika dant i morgon ganska skönt som att jag har varit så dålig
så är det skönt med lite halv fart
nehe nu hinner jag inte sitta här längre 
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var härligt det låter, glad för din skuld. HA en bra kväll, gumman jag saknar dig

2012-09-27 @ 20:23:54
Postat av: AprilSus

Härlig med ett inlägg från en Eva som både är glad och mår bra. Så skulle man ju vilja att det fick vara alla dagar, men man får väl nöja sig med att njuta av de dagar som är bra. :)

Önskar dig många flera glada härliga dagar.
Kramis!♥

2012-09-27 @ 21:05:54
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0