Akuten igen

Hej hej min vän
som ni vet så mår jag ju inte bra
fick åka in igen igår det var inte alls kul
denna gång fick en god vän köra in oss
jobbigt värre värsta är ju hostan och kipa efter luft hela tiden
men när jag kom in så fick jag hjälp direkt med at utviga luftrören m,m
 dom tog tempen åxo 38,6 och jag som inte trodde jag hadde någon feber där ser man
sen efter en stund fick jag åka hem
det är fortfarande jobbigt har inte kunnat sova i min varma goa säng sen i fredags
så nu börjar det ta ut sin rätt
jag är sååååå trött att sitta i en fotölj och sova så kan ni gissa det blir inte många tim
och det får bli fotöljen idag åxo men jag hoppars att det rättar till sig snart
för nu orkar jag snart inte mer
ja så ser mina dagar ut just nu
och tack ni som har skrivit till mig
men jag har tyvärr inte orkat svara tillbax hoppars ni förstår
men nu ska jag gå in och se hur ni har det
ha det så gött alla mina goa vänner puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman lilla, vilken envis förkylning, NU MÅSTE DEN BARA GE MED SIG JOBBIGT FÖR DIG; KRYA PÅ DIG:
PUSS KRAM

2012-09-13 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0