Söndagen 28/10

Hej hej min vän 
allså vilken toppen väder det har varit i helgen inte klokt ju härligt och fint
 I går hadde vi en underbar dag började med att lena och jan kom hit med frukost vid halv tio tiden
sen åkte vi till dom vid tolv och lena gjorde vinter gryta det var gått och senare fikade vi
och åkte och gav katterna mat innan vi åkte hem var hemma vid sju tiden
  och idag har vi tvättat och vikat tvätt mindre kul men måste ju göras
 och fixat middag och jag har pluggat lite och nu hamnade jag här
tänkte bara skriva några rader innan ska in i ducshen och plugga lite till
ja kanske se till att få i mig lite käk åxo 
sen krypa upp i soffan och bara vara lite 
 ja just det vi skulle ställa om klockan och det blev gjort
nja peo gjorde det annars hadde jag nog glömt det fniss
åååå va skönt få sova lite längre tänkte jag
men nähe var uppe innan tuppen idag 5,40 kul va  NOT
min älskling är på hokey så jag har lite egen tid
men nu hinner jag inte sitta här 
ha det gött alla goa vänner/bloggare  puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0