Mässa!!!!!

 Hej hej alla goa 
Nu blev jag lite iterrad när jag skulle kopiera en bild på goggel
så bara strula det och säger en massa konstig
t så nu kan jag inte öppna hela sidan kan bara ta dom första bilderna
och jag har verkligen ingen tid med att kolla upp detta
så denna bild och bilderna som är först få duga så länge men iteradd är det är det
någon som har ett bra tips ????
man kan låna hem bilder ifrån???? tala gärna om det för mig i så fall
eller det är kanske denna blogg som är knäpp jag fundera skarpt att bytta
men man vill ju gärna ha med allt man har gjort
och som sagt jag är ju inte den bästa data tjejen  och inte tiden med mig heller
I söndags var lena och jan här
och dom tog åxo med svärföräldrarna 
så peos pappa hjälpte laga en persien som hadde gott sönder
plus satte upp ett gardinhängebeslag som vi inte hadde fått upp
 
i data rummet /gäst rummet så nu kan vi sätta upp gardiner där
så han borrade till det 
men vi ta det när vi har putsat fönsterna och ska sätta upp jul gardiner
för det är ju inte långt kvar nu det säger bara vips så är vi där 
sen fikade vi och pratade lite och hadde det trevligt 
sen körde jan hem dom och hämtade maten vi skulle ha
det var kyckling sallad för 6 person för lena trodde inte det skulle räcka
men gud vad mat det var en stor skål med kyckling sallad
och åtta ny bakade frallor och massa sås dressing
så det blev mat dan efter åxo plus dom fick hem åxo
 bilden är lånad
ja mesta bildenerna är lånade här i bloggenI dag började jag senare som att vi skulle på mässa idag och det var här i orten det var en teknik/fabriksmässa 
ja vi som är arbetslösa så kommer en masa företag hit
och visar vad dom har
och utbildnigar åxo i skolor m,m 
vi gick tips promenad åxo men som att jag inte är här ifrån så var det ju inte lättades 
men det få gå som det vill 
men gud vad folk det var där jag tyckte det var grymt jobbigt
men hadde två som gick med mig så det gick skapligt med lite skakiga händer och ben
men jag fixade det så det var ju bra lite tränning så kanske jag blir bättre på det
sen efter detta hadde vi själv studie 
 i  morgon senare på eftermiddagen
när jag har kommit hem från skolan
ska vi till peos föräldrar och umgås lite 
nähe nu måste jag sluta fixa en macka innan glamor börjar 
ni får ha det så gött alla goa som läsar min lilla blogg
puss och kram och ha det 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0