Lördag hela dagen!!!!!!!

Hej hej min vän 
Jag tänkte visa mig lite 
händer inte så myckert här 
förutom skola och plugga och nu tänkte jag vila lite är ganska trött 
och på måndag nya tag tänkte börja med tränning igen för jag mår bättre nu 
min goa gumma i småland fyllde år  1 okt så jag har grattat henne på på fb
och ringt 
synd bara man inte kunnde åka och fira henne men så är det när ekomin är stramt 
annars går det sin lilla gång här
i morgon kommer min svägerska och kille underdagen 
så det ska bli trevligt vi tänkte äta middag ihop
blir nog kyckling sallad vi få se vad vi bestämmer 
jag tänkte gå en runda hos er och kolla hur ni har haft i blogg världen
sen ska jag bädda rent och bara vara
titta på lite tv m,m
jag har en del tvätt som ska vikas 
men jag tror att jag tar den i morgon?????
nmi får ha det så gött mina vänner puss och kram 
 

Kommentarer
Postat av: pia veber

Puss kram gumman, saknar dig såååååååååå jätte mycket!!!

2012-10-07 @ 16:32:25
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0