Hej svejs

Hej hej min vän
Jag har bäljat i mig en massa kaffe  för att orka med dagen
det här med bloggandet har kommit lite skymnd unndan tyvärr
min tid finns inte hur myckert jag vill och behöver det för min egen del
så hinner jag inte så myckert hur myckert jag änn vill
så om jag hoppar fram och tillbax så är det för att jag känner mig stressad och förvirrad
jag hänger inte med dagarna heller
jag tar fel vecdagar m,m
peo är väg en stund nu han skulle vattna blommorna hoss hans föräldrar och handla
lena och jan är med sen kommer dom hit vi ska äta middag ihop
få se vad det blir
och sen ska jag se om jag kan baks en äppel muffins åxo
för jag fick äpplen av lena i fredags
sen kommer en god vän hit plus ska hinna plugga lite åxo
Jag har sagt två helger på raken
att jag skulle ta en stor städning
men det har tyvärr inte blivit av och denna helg blir det inte heller
som att det kommit annat till men jag hoppars verkligen att nästa helg blir bättre
jag blir tokigt annars
så det har bara blivit en lätt städnig dom här vecorna 
nehe mina vänner nu måste jag plugga
ojoj nu ringde min älskling dom är snart klara 
vips nu kilar jag ha en bra dag och veca om jag inte kommer in 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Oj! Det låter som du har fullt upp och då gäller det att prioritera. Ibland måste vissa saker få stå åt sidan och just nu kanske bloggandet är det minst viktiga.

Ta han om dig i första hand och låt annat få vänta. Men jag vet ju själv att sånt som man skjutit framför sig en längre tid också blir en stressfaktor.

Kul att höra ifrån dig och ha det så bra tills vi hörs igen.

Massor med värmande kramar i höstrusket!♥

2012-10-14 @ 13:44:33
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0