Halloj!!!!

Hej hej min vän 
Japp nu är jag här det har gått sin lilla gång
fullt ös som vanligt men tänkte skriva några rader 
vecornar går fort hel slut efter jag kommer hem från kursen 
idag vaknade jag md huvuvärk men har släppt nu 
och ute är det dimma och rå kallt brrrrr
jag och min älskling har 
städat har städat hela sovrummet topp till tå
och bäddat rent ,,,, och hela toan
 sen märkte jag sockret började stiga så var bara hämta lite mat
vid två fick vi oss lite mat
 sen kom en  vän hit var jätte trevlig var här några timar
sen blev jag så trött att jag får ta resten av städningen i morgon 
och i morgon ska vi åxo tvätta så det är fullt upp som vanligt 
och nu efter jag har skrivit här ska jag plugga lite 
sen in i duschen och sedann hoppa upp i soffan och mysa lite
 
 Jag saknar min goa gumma i småland 
trist att vi inte kan ses mer vad vi gör men ekomin är ju inte den bästa 
och vi ska se om jag kan trolla fram ett körkort åxo 
men skulle hjärna va hoss henne när hon har det kämpigt m,m 
men jag finns i tankarna för henne
tror jag ska ringa en dag inte idag orkar jag inte men kanske i morgon 
nehe nu hinner jag inte vara här klockan är myckert 
hej svejs ha det gött alla mina vänner 
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0