Ferdag 26/10

Hej hej min vän 
Ja tiden går fort  var ett tag sedann jag var här
på grund av olika saker
det är kursen och pluggandet och sen ska man försöka hinna med hemet och vänner 
Idag när jag vaknade var det inte kul
kallt Brrrr ja det märks att vinter kommer snart
jag hörde av mina andra blogg vänner /vänner att det har snöat hoss er
här har det inte kommit något ännu
kan gärna hålla sig borta lite till tycker jag 
 men på eftermiddagen har vi haft en härlig sol
men nu på kvällen blåser det och är kallt
jag älskar ju varje årstid på sitt sätt
om jag plockar bort min värk så älskar jag hösten först
sen vintern
sen sommaren
och sist våren
men alla har sin tjusning om man plockar bort vissa saker
som för kallt eller för varmt och regn m,m så hadde det varit perfekt 
ja nog om detta 
 bilden är lånad här 
jag var och fikade med med några goa vänner igår 
det var välldigt trevligt den ena vänen har jag inte sett på ett tag så det var kul att ses igen
vi hadde det mysigt och tiden gick så fort men hoppars det blir fler tåg det gör det säkert 
Idag var en vän här lite snabbt och lämna böcker till mig
som jag ska läsa i
lite lättare teori hon hadde en kompis som har tagit körkort som åxo har svårt med pluggande
så han hadde en lättare variant så det ska jag prova och se om det går bättre
hoppars det så kanske man kan få sitt körkort en vacker dag 
det var snällt att jag fick låna den boken så här kommer läsas 
sen är peo åxo katt vakt i helgen 
sen kommer lena och jan i morgon på morgonen så ska vi äta frukost ihop
och sen ska vi åka hem till dom och äta middag så det blir en heldag i morgon ska bli trevligt
fast jag har fått det där kvinnor får varje månad mindre trevligt
gillar inte vara borta då men vill inte göra någon besviken
så vi få se hur länge jag orkar vara med brukar har ganska ont m,m 
nehe mina vänner nu får jag sluta för denna gång ni får ha en trevlig helg 
ha det så gött puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, hej, vännen! Alltid lika kul att höra ifrån dig, så man vet att allt är okej med dig.

Ibland räcker inte tiden till för allt och andra gånger är det lusten att blogga som tryter.

Jag tillhör också dem som faktiskt inte har körkort, men det har jag kanske nämnt redan tidigare? Du är duktig och modig som har planer på att ge körkortet ett försök. Jag skulle nog också ta den chansen om jag kunde, för här där jag bor i småland, så känner jag mig rätt isolerad utan egen bil. Men det finns inga pengar till varken körskola eller bil, så det är bara att glömma. Nu är min dotter uppe i sthlm för att övningsköra med sin pappa under höstlovet och hon är helt inriktad på att ta körkort nästa år och hennes pappa har lovat att hjälpa henne med bil. Vi får väl se hur det blir med den saken?

Ha det nu så gott i höstkylan tills vi hörs igen. Själv är jag mer en vår människa och hösten ligger i botten på min lista. ;) Man behöver ju inte alltid tycka lika och jag håller med om att alla årstider har sin charm.

Massor av kramisar!♥♥♥

2012-10-26 @ 22:47:57
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0