SÖNDAG 25/11

Hej hej 
Jag sitter med en kopp kaffe och sitter med mina tankar 
min mage är inte som den ska vara vet inte om det beror på inre stress eller vad ?
har så myckert funderingrar just nu om att snart är kuresen slut
vad händer med mig då? blir jag utstämplad eller vad?
och hur det ska gå med körkotet?
vad mitt fotoalbund har tagit i vägen ?av mig som liten m,m som har kommit bort från flytten
peos foto album är åxo borta och det gör mig lite ont som att det var från yngre dagar
jag hoppars verkligen dom kommer fram en vacker dag för det kan inte ersättas
ja sen är julen snart här hur man ska hinna med allt som ska handlas in och julklappar m,m
Jan och lena var här och åt frukost igår  det var trevligt 
ja dom var här hela dagen jan och peo satte upp resten av julgardinerna
sen tog dom upp några jullådorna så nu står dom och väntar för att plockas upp
men det blir först till helgen som kommer då ska det städas och pyntas
med eljulstakar och julsjärnor m,m
ja det kanske låter tidigt att ta upp julsakerna
men jag älskar tomtar m,m och vill njuta av det lite
tar ju tid att plocka upp så då vill man njuta av det lite men det är ju jag det!!!!!
är inte alla som börjar så tidigt en del brukar bara  sätta upp julgardiner och stakar julsjärna
 sen någon dag ska jag åxo köpa lite julblommor som jag ska ha i fönstret och mossa 
Sen lite senare på dagen
så firade jan och lena peo med lite lotter och choklad 
sen spelade vi yazzy åxo gissa vem som vann japp jag hihihi
och efter det så gjorde lena våfflor  och jag vipsade grädde så fikade vi på det
ja så vi har haft en trevlig dag 
dom åkle lite efter 18 igår 
vad händer idag ja inte så myckert vi tvättar men annars blir det nog lungt
ska se om jag kan plugga lite
och inte vet jag vad vi ska ha och äta till middag
 fundera om man skulle ta resterna av våfflorna
och lägga in dom i ungnen ja vi få se 
men snart börjar repisen med gordon ramsy hell kitchen
som jag gärna vill kolla på så vi får se hur dagen kommer bli 
ska försöka varva ner lite så kanske magen känns bättre 
ha en skön söndag alla goa vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0