Skit och åter skit !!!!!!!!

 Hej hej alla goa vänner
Mmmm idag är jag inte alls på topp har komit in en down period mår inte alls bra
allt är bara kaos har ingen lust med något
teorin går åt skogen och vikten rasar snabbt upp upp
inte har jag komit igång med städning eller julpynt jag som brukar tycka det är skoj
och varit hema och varit sjuk min kropp vill inte alls
nu skulle behöva en spark där bak men finns inte någon som kan ge mig den
jag saknar min gumma i småland grymt myckert skulle behöva henne här nu men men 
och jag saknar min mamma grymt myckert önskade att hon fanns här men hon är hos änglarna 
hon togs bort allders för tidigt ja ingen rättvisa alls 
ibland undrar jag var min tur har tagit i vägen ????
jag fundera om jag skulle gå och ta mig en varm dusch
och se om jag kan må lite bättre 
och sen plugga lite till
och hoppars jag kan finna mitt ork i morgon
och börja lite smått med dom sakerna som jag inte har tagit itu med
jag hatar att se denna röra så jag hoppars verkligen att jag rycker upp mig i morgon
japp nu har ni fått läsa lite gnäll idag men nu ska jag kila vidare 
så ni får ha det så gött så hörs vi när jag har lust att skriva igen 
ha en trevlig torsdag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Oj, gumman! Det låter ju inte roligt alls. Bäst du håller dig borta från min blogg ett tag, för jag har inte gjort annat än att städat och pyntat, de sista dagarna.

Hoppas verkligen du känner dig lite piggare och gladare imorgon. Kanske kan du ringa och få lite ny energi av din vän via telefon? Jag har ju de flesta av mina nära och kära i sthlm, men när längtan blir för stor, då pratar vi i telefon och sen känns det oftast lite bättre.

Det kan vara väldigt trögt att komma igång ibland, men när man väl tagit sig över det där första hindret så brukar det gå lite lättare sen.

Massor av energifyllda kramisar!♥♥♥

2012-11-29 @ 20:21:49
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0