siggi idag !!!!

 Hej hej alla där ute
 Lena och jan kom inte i fredags för jan var tvunngen och jobba
men när vi satt och åt middag så kände jag en stor knöl på min högra ansikte
och sen tappade jag känslen jisses va rädd jag blev
 vi en vän till att köra ner till läkare stationen 
jag träffade läkaren han ville jag skulle ta ett prov ett stick i fingret 
när sköterskan stack mig i fingret så hoppade hon till det bara sprutade från fingret
det var hon inte berädd på hon undrade om jag åt blodförtunnande meducin
men det gör jag inte hon fick torka bort massa blod från armstödet
sen när jag var klar och få gå in till läkaren han berättade sänkan var lite för hög
och sedann trodde han at det var bukköttlen som har fastat massa stenar i
han sa att jag skulle dricka en massa surt citroner m,m
svullnade har gått ner bra nu  men är fortfarande ömt och hårt
så jag hoppars stenarna ramlar bort så man slipper ha ont
jag tycker nu att det får vara nog med elände
var ju inte länge sedann som jag inte kunnde få luft  m,m
 jag tycker det räcker det jag har
vill inte ha mer men man får visst mer och mer krämper
jag förstår inte vad jag har gjort för ont som ska ha allt 
 
I lördags var vi och åt taccos hoss några vänner det var trevligt 
vi hadde tråkigt hemma och dom så då passade det bra
men jag var ganska trött efter sviterna så vi stannade inte så länge
så vi tittade på så myckert bättre här hemma
det var magnus ugglas dag jag bara gillar han  han är så rak och go 
härliga texter 
oj va klockan tickar bäst att fixa frukost  
ni får ha en härlig söndag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Klart att du blev rädd, vem skulle inte ha blivit det? Hoppas det blir bättre snabbt.

Det var just det här jag menade när jag skrev mitt inlägg... Varför är de just de som redan har det jobbigt på ett eller annat sätt, som drabbas om och om igen?

Skönt att ni fick lite trevligheter för er under helgen iallafall, även om du var trött. Här hos oss har det inte hänt något som är värt att orda om. Inte gör det mig så mycket, för jag har ingen ork, men lite tråkigt är det nog allt för mina döttrar?

Fortsätt kry på dig nu, gumman, så hör vi snart igen. :)
Massor av kramisar!♥♥♥

2012-11-18 @ 18:20:00
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0