överraskningen som gick i stöpet

 
 Hej hej 
Min älskling fyller år idag
jag var ganska trött i morse men kom upp jag sa grattis
och sedann började jag göra mig i ordning
så tänker ni säkert men var gör hon här då!!!!!
jo jag tänkte överraska min älskling
 så jag har tagit ledigt
så jag kilade ner till cafet och köpte goda mackor vi skulle ha till frukost
jag köpte en nyttig kyckling fralla till mig och en kyckling baguett till älsklingen
och tårta till i eftermidag och en vetelängd och några sylt kakor
och varsin fralla vi skulle ha till middag hadde tänkt att göra hans älsklings rätt
kyckling party vingar
så andann i halsen så stressade jag på
och sen skyndade mig hem och dukade lite fint med flagga och ljus och allt
 visst är det fint
jag skrev ett mess till han innan frukosten att det fanns en överraskning till han på köket till frukosten
ja nu menar jag inte mig jag ligger inte på bordet
men jag har ett kuverrt till han
med lite pengar till hans hokey och keno lapp och lotter och ett fint kort 
men vad hände han kom inte hem *Hum*
alltid lika kul att överaska han det är inte första gången
är ingen ide att försöka att göra det för det blir inte som man har tänkt sig
men det är peo i ett nöt skal jaja jag fick dricka mitt kaffe själv
så det får bli mackan på middagen och kyckling vingarna i kväll
så jag kan lika bra ta disken som är sedann i går  och plocka lite innan han kommer hem
vi får ju peos föräldrar sedann sen vet man ju inte kanske dyker det upp några andra
har ingen anning vi har inte bjudit någon vill dom komma så får dom göra detta 
nehe göra lite nytta jag hinner inte kolla blogg rundan nu få se om jag hinner lite senare idag 
ni får ha det så gött alla puss och kram 
PS.min älskling får säkert en bra dag änndå
men hadde ju varit kul att se hans min men det får jag ju se sen 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, det är inte det lättaste att överraska vissa personer, men jag gissar att det blev en bra födelsedag ändå.

Massor av kramisar!♥

2012-11-14 @ 16:20:32
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0