Min oturs dag blev en tur dag ?

 Hej hej alla 
japp idag är jag sjuk inget kul
men ville bara komma in lite snabbt och berätta att jag blev så glad när posten kom
jag hadde fått två paket jag blev lite förvånad först jag har ju inget beställt
men sen kom jag ihåg jag hadde ju beställt en tidig julklapp till mig
och visst var det det boken jisses vad glad jag blev
ja jag har ju berättat om boken innan så gissa vem som ska bädda ner sig och läsa den
nu när man är sjuk japp jag
och det sen hadde jag fått aotugraf i boken åxo
och en etta jag fick första boken av 1500 har jag aldrig haft en första bok
gissa om man blev glad
sen det andra paketet så hadde jag vunnit en löpare och kudd fodral från miljonlotterit
pluss en fri månad förra månaden
vilken tur gumman jag är det brukar inte hända mig så jag blev så glad 
nehe nu ska jag försöka kämpa med att göra någon snabb middag till min älskling
han måste ju få i sig lite i magen som har jobbat 
ha det gött alla mina goa vänner puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0