Jippi fönstren är klara !!!!!

Hej hej 
Hua vad trött jag är har inte hunnit göra kaffe
och snart kommer peo hem till frukost 
igår när jag vaknade hadde jag en dundrande huvudvärk
och plus att jag fick det vi kvinnor får varje månad
jag tänkte va redan har det gått en månad det är ju inte klokt jaja bara gilla läget
jag stoppade i mig en alvedon sen gick jag till fiket vi hadde jätte trevligt
men hadde önskat huvudvärken kunnde avta lite
sen efter par timar så var det dax gå hem och plugga lite
ja jag hann inte så myckert så stod peos syster utan för
sen efter par timar så kom jan
han fick lite kaffe
och sen var det dax med mina fönster 
jippi va fina dom blev så nu har vi satt upp två julgardiner 
ett i sovrumet  och vardagsrummet
sen ska vi sätta upp på lördag i gäst rummet och köket hann inte med allt
sen ville vi ju inte att jan  och peo skulle slita ut sig för myckert som att dom hadde jobbat
sen ska vi ta upp julgrejorna åxo ställa dom ett hörn
som att jan jobbar eftermiddag så tar vi upp det redan då
och just nu ser det ut som en ner slagen bomb men det får göra det
för jag har lite annat jag måste fokusera på just nu
jag får försöka ta på skyddlappar så jag inte ser elädet
 nu ska jag ta och äta lite frukost och sätta på kaffet
 sen in i ducshen så jag vaknar till så jag kan plugga
känner att det har kommit lite i skymnd undan
så ni får alla ha en trevlig fredag
och jag tänker extra myckert på min gumma i småland som inte mår så bra
jag saknar dig grymt myckert hoppars vi snart kan ses love you
ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vad härligt med rena fönster! Jag har ingen som hjälper mig, så de får duga som de är. Jag putsade dem medans det fortfarande var lite varmare ute, deftersom jag får mer värk när det är sånt här ruggväder och då är inte fösterputsning ett alternativ.
Tycker väldigt många är tidiga i år med att börja pynta. Har sett att många redan har fått upp sina stjärnor och stakar i sina fönster. Själv har jag bara kommit så långt som till att börja bäva mig för att ge mig ner i källaren och försöka leta fram julkartongerna. De har en förmåga att lyckats krypa längre in ju längre tid det har gått på året. ;)

Ha en fortsatt fin helg, vännen.
Kramisar!♥

2012-11-24 @ 13:53:55
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0