Härligt solen tittar fram!!!!!

Hej hej 
Det blev en bra idag för min älsklig igår 
han fick fin tårta m,m 
och blev överraskad att jag var hemma
fick lite samtal min goa gumma från småland ringde och sjöng för han det gillade han 
och han tacka så myckert för gattis på hans dag på fb
och en av mina blogg vänner det blev han glad för
hon sa att jag skulle gratta gubben
lite roligt tyckte jag det var som att han är fem år yngre änn jag *fniss*
i morgon kommer hans syster och kille
och på lördag kommer ev. goda vänner hit 
hua jag som har gått upp i vikt
men sen blir det inget för till jul måste hålla i hård hanskarna sen 
 sara lund lånad bild 
måste bara rätta till en sak jag sa ju att jag hadde beställt en bok
och det har jag åxo den kostar 185  förköp med porto
men  sen sa jag att den kostand 200 ute i bokhandelen sen
men det var fel den kostar ca 300 så nu har jag rättat till mitt fel sorry
 solen skinner så fint här idag se om jag hinner gå ut lite idag
Idag ska jag göra Dansk mat det blir dansk medister  korv kokt potatis och grädd sås 
så nu hinner jag inte sitta här 
sen ska jag plugga lite har inte hunnit med det ännu
som att jag har haft besök i för middags
ha det gött alla mina goa  och en bra dag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Härligt att det blev en bra födelsedag för "gubben" din. ;)

Kramis!♥

2012-11-15 @ 18:00:31
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0