Gäsp!!!!!!!!

Hej hej alla goa vänner
Shit va trött jag är
Hej å ho john blund är inte snäll mot mig
har legat och vridit mig det mesta av natten så nu är jag uppe innan den förbanade tuppen
skit kul NOT Grrrrr så halv fem steg jag upp
varit lite på fb och sen har jag kollat runt lite hos er och sett hur mysigt ni har det m,m
och jag börjar bli förkyld igen har just blivit frisk av det ena så kommer det nästa 
ja min vanliga tur men nu sitter jag med min andra kopp kaffe
eller är det den tredje ja inte vet jag 
om en stund kommer en kompis hit och äter frukost hon skulle ta med sig lite frallor 
så då får vi det mysigt en stund så kanske jag kan hitta lite motion att göra något 
men min kropp är ganska slut idag
typiskt nu när man vill ha en massa gjort så sitter man här och snörvlar m,m
se om man har någon ork att gå ut i helgen
köpa mossa och julsjärna {blomma} och adventsljus
ja det är myckert nu så här i dec månad 
ska försöka inte stressa upp mig men bara man slapp alla sjukdomar 
så hadde det varit bättre 
jag har börjat skriva en checklista allt som ska hinnas med
så här ser den ut 
1,storstäda in för julen 
2,julpynta
3,skriva julkort och skicka i väg
4,en lista vad som ska handlas in till jul maten
5,handla julklappar
6,baka
ja sen allt annat måsten på vardagarna man ska göra 
skolan och plugga terorin hinna träna och vara med vänner 
det kanske inte låter myckert
men för mig är det det som att min kropp inte vill som jag vill
och då går allt i en snigelfart 
ja och sedan ska man ju gärna varva ner mellan raderna åxo 
och läsa min nya bok som jag köpte till mig i julklapp har läst några sidor 
den är bra som att jag inte vanliga fall läser böker
så är jag ganska duktig är på kapitell 3
nehe nu måste jag sluta min vän kommer snart
och hon dricker inte kaffe så jag ska leta upp tekokare och te
så det är klart när hon kommer
ja just en sak till vi har inte fått något snö här ännu
men skit kallt har vi
ha det så gött och en härlig fredag puss och kramiz
 
 
Bye bye
 
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Du är inte ensam om att ha sovit dåligt i natt. Även jag har gjort det och båda döttrarna. Äldsta dottern sa att det är fullmåne nu och då sägs det att man sover sämre. Pratade med min mamma nyss och även hon hade sovit illa. Jag börjar tro att det ligger något i det där med fullmånen, för det har stämt andra gånger också. Sen kan det ju vara en massa andra anledningar också, förstås. ;)

Låter ju inget vidare om du börjar känna dig hängig igen. Min dotter har varit förkyld till och från ända sedan innan skolstarten i augusti. Vi har varit till läkare vid flera tillfällen, men hon får till svar att hon drabbats av ett långvarigt förkylningsvirus som orsakar detta med återkommande förkylningar. Hon blir aldrig riktigt frisk mellan gångerna och hennes frånvaro i skolan är hög. Detta kan hålla i sig i upp emot ett år har de sagt. :o Julia går i en estetklass och har sång som sitt instrument, vilket inte är så lätt med en hals som gör ont i tid och otid. :(

Det är många som börjar känna av julstressen nu när man går in i december och lider man av värk eller andra sjukdomar så blir det ju extra tufft. Stress gör ju inte saken bättre på något vis. Du får lägga ribban lite lägre i år, när du har skolan och annat som också tar av din tid. Ta all hjälp du kan få. Du tycks ju ha en hel del underbara människor i din omgivning som säkert vill hjälpa till att minska dina "måsten" om du ber dem?

Hoppas du haft en trevlig fika stund med din vän och att du kanske kommit igång så smått med det du tänkt dig idag. Även jag jobbar snigeltakt, men det är ju bättre än ingen takt alls, eller hur? :)

Ha det så bra du nu kan mitt bland alla "måsten". Styrkekramisar till dig från mig. ♥♥♥

Svar: Hej min goa vän jag vet aldrig om du får mina medelande som jag skickar till dig ja du har säkert rätt om full månen och är fler som har det tufft som en annan är bara skönt att få skriva av sig för jag mår lite bättre då ja vi hade trevlig malin och jag men någon julsaker har inte kommit upp ännu gick in och vilade i eftermidag var lite trött jag har väldigt svårt att be om hjälp som att jag vet att dom har sitt sen är jag nog lite sådan om dom inte ber mig om hjälp så vill jag inte besvära dom ja jag vet att det låter lite konstigt du får ha en trevlig kväll snälla kan du inte berätta om du får mitt mail kramiz ♥♥♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-11-30 @ 11:37:20
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0