Farsdag 11/11

Hej hej 
Japp nu är jag tillbax igen 
jag glömde ju berätta en sak igår
blev visst lite stressad där i slutet 
jag har beställt en bok till mig själv i julklapp 
allså ni som känner mig så vet ni att jag läser inte så myckert böcker
 men denna måste jag ju bara ha den släpps  första dec i bokhandel butikerna
men beställer man innan första december blev boken lite biligare och får en atuograf
den kostar 200 ute men beställde man innan så kostade den 185 så skiljer inte så myckert
men det bästa av allt dom skickar hem den 
som att man inte får så många julklappar när man är vuxen så varför inte ge en till sig själv
jag brukar inte ge mig julklapp till mig själv men i år gör jag det 
vet inte om ni kom ihåg för ett tag sedann att jag var på en föreställning 
med sara lund det är den boken jag har köpt 
  Lånad bild 
 
Boken så här hetter boken
 jag hoppars att den ska ge mig lika stor förtjusning som föreställningen gav mig 
han berättar myckert om fördomar och ovishet vi människor är m,m 
ja jag blev bara tagen av denna människan 
så jag väntar spänningen på denna bok 
Till alla er pappor där  ute ni får ha en trevlig farsdag 
Nu ska jag kila vidare lite frukost först sen plugga lite innan vi ska fira peos pappa
ha en skön söndag mina vänner 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Oj! Nu blir vi bortskämda med två inlägg så snabbt efter varandra. ;)

Hoppas du får en massa härlig läsning när du får din bok. Jag har själv fullständigt kommit av mig med läsandet. Jag som alltid hade en bok på gång förr.Den boken du beställt låter som en bok även min smak.

Har haft en hemsk natt och är inte riktigt på humör idag, men jag har ändå orkat med att grattat lille pappsen. han ställer upp och hjälper mig och flickorna med skjut och annat, så han är självklart värd att firas. :)

Massor av kramisar! ♥

2012-11-11 @ 19:50:59
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0