Brrrr kallt ute !!!!!

Hej hej min vän 
Idag vaknar jag innan tuppen 
mina leder vill inte som ja idag men det är ju så ibland
värre änn andra dagar bara gilla läget
i går blåste det och regnade mesta av dagen trist
igår var vi åxo hoss frissan gissa om vi va som dränkta katter japp det var vi det
frissan har haft det hetiskt så hon var lite sen
men till sist var det våran tur peo klippte sig
och jag har både klippt mig och färgat det i två färger
blev ganska snyggt tycker jag nog lite ovannt
det var i koppar färg överst och mörkare underst
men hjälp va dyrt det blev tur att det inte är så ofta
vi var hemma igen vid halv sju som dränkta katter igen
så var ju inte så kul när man hadde blivit fin i håret jaja
Jag ska i väg och fika med en vän
om en stund ska bli trevligt alltid skönt att komma i väg en stund 
man kan ju inte sitta plugga hela tiden man blir så trött i huvudet
 i bland undrar om jag verkligen kommer att klara det här jag hoppars det
 peo är ledig idag så han ligger sover
han kan sova han en annan var upp innan tuppen 
Det är så här det är välldigt dåligt med pakeringsficka
alla har till höger och vänster hyrt pakeringar
så jag bad peo kolla om det fanns någon pakering till oss
tro det eller ej det fanns det två stycken så vi tog den ena
det finns 5 pakeringar utan för vårt så jag blev skita glad
men det har strulat till sig lite den pakering vi har står det en bil
så  jag hoppars dom fixar detta annar blir jag sur
betalar för en pakering så vill man att den ska vara ledig när jag behöver den
tur att jag inte har fått mitt körkort men vi tänkte ha den till våra gäster så länge
så jag hoppars dom löser detta
ja körkortet kommer inte på ett tag jag hoppars att jag kan börja till nästa år
att jag har fått in teroin så bra att jag kan börja
nehe mina vänner nu måste jag dona lite innan jag ska gå
vi ska ses där vid halv tio undra om peo har kommit upp då?
ha det så gött och trevlig helg om vi inte syns mer här i helgen 
puss och kramiz 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman min. Saknar dig massa, hoppas att ni får e bra helg. Tänk om man haft en bil nu , då kunde jag har åkt till dig på en fika. Hos Bengt menåker hem i morgon tro jag. Puss kram

2012-11-02 @ 11:06:09
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Tack för din kommentar innan jag gav mig av mot sthlm. Nu är jag hemma igen och håller som bäst på att läsa ikapp mig på de bloggar jag följer och nu har turen kommit till dig. :)

Du är ju inte in och skriver dagligen och när man ligger efter som jag gör nu, så är det ju riktigt skönt. ;)

Min stora dotter har tillbringat hela höstlovet hos sin pappa för att kunna övningsköra så mycket som möjligt. Det går ju långt mellan gångerna även om hon numera åker upp till honom så fort det är lite längre ledighet. Hon fyller 18 strax innan jul, men något körkort då räknar hon inte med, men kanske till sommaren? Tyvärr har jag ju inget körkort, så jag kan ju inte övningsköra med henne här hemma.

Visst är det skönt att få komma till frissan och bli lite ompysslad, men synd att det är så dyrt. Måste nog beställa mig en tid jag också, men för min del får det räcka med klippning.

Hoppas det löser sig med din parkerings plats. Finns det inget P-bolag som man kan ringa till, som sätter böter på den bil som olovandes tar din plats, eller är det hyresvärden som sköter sånt hos er?

Ha det gott vännen och massor av kramisar! ♥♥♥

2012-11-06 @ 14:28:33
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0