Brrrr kallt där ute!!!!!!!

 
Hej hej min vän
Min knöl har gått ner skönt det,,,,
jag var inte i skolan i måndags kännde att jag behövde mellan landa
men igår och i dag har jag varit har varit ganska segt men har gått sin lilla gång
har varit kallt om dagarna och dimmigt
och värken sitter där den sitter inte alls kul
som att det är så myckert som ska hinna med
julen kommer ju smygandes och känner en liten panik ångerst över detta 
 
I morgon ska jag fika med en vän på förmiddagen 
sen ska jan och lena komma på eftermiddagen vi ska tvätta fönster
dom är snälla och hjälper till som att jag inte orkar ta alla fönster
sen ska jag åxo hinna med och plugga 
ibland önskar jag att jag kunnde dela på mig
så att man kunnde hinna med det man ska göra
sen på fredag ska jag försöka plugga så myckert som möjligt
men få ta lite pauser annars blir jag nog knäpp
och på lördag ska vi ha en heldag med jan och lena ska bli trevligt
om nu inget annat kommer i mellan 
ja sen måste jag ju hinna med lite städning åxo 
 
 
 
 
jag hittade den här hoss en av mina blogg vänner
jag tyckte den var urgullig och jag älskar ju hundar så läs detta
 Detta är min lady när hon var liten 
puss puss matte saknar dig och älskar dig grymt myckert   hon bor hoss mitt ex
 
här kommer texten
 
Jag lever i ungefär 15 år.
  1. Varje gång du lämnar mig betyder sorg för mig.
  2. Ge mig tid att förstå vad du begär av mig.
  3. Gör mig lycklig, du är hela mitt liv.
  4. Var inte arg på mig länge åt gången och lås inte in mig som straff.
  5. Du har ditt arbete, dina vänner, dina nöjen. Jag har bara dig.
  6. Tala med mig fastän jag inte förstår orden, jag blir glad bara över att höra din röst. Kom ihåg att jag aldrig kan glömma hur du är mot mig.
  7. Innan du slår mig, kom ihåg att mina tänder kan krossa din hand, men jag använder inte min styrka mot dig.
  8. När du blir irriterad på mig för att du har mycket att göra så tänk på att jag kanske är sjuk, har ont i magen, är trött eller deppig.
  9. Ta hand om mig när jag blir gammal, kom ihåg, du blir också gammal
  10. Var hos mig när jag har det svårt, allt blir lättare bara jag har dig. Jag älskar dig!
          Din Hund
 
 
 
 nu får ni ha en trevlig kväll
och ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Nu börjar man närma sig december och då börjar julstressen komma krypande. I år tror jag att det blir lindrigare, för min del. Tjejerna har redan fått sina julklappar. De ska gå på konsert i maj. Julen ska vi fira borta i år och vi har bestämt att det blir inga julklappar, utan att det räcker gott med god mat och mys tillsammans.

Vilka snälla vänner du har som hjälper till med fönsterputsningen. Ha en trevlig fika stund med din vän och en riktigt bra torsdag.

Kramisar!♥

2012-11-21 @ 22:54:13
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0