varmt!!!!!!

Hej hej alla mina goa vänner/bloggläsare
japp kanon varmt idag åxo man ska inte klaga men jag gillar inte när det är för varmt
det ska vara lagom
så här vill jag ha det på natten i sovrumet ska det vara svalt och skönt annars kan jag inte sova
jag vänder på kudden flera gånger för den blir för varm
sen skrynklar jag den som en boll åxo försöker hita en sval hörn
och 20 grader på dan är lagom så man kan röra på sig vill ju inte svettas som en hund
igår var jag på arbetsförmedlingen och ändrade på min addres
sen bestämde vi att jag ska börja en kurs snart så jag kan komma ut lite
man har ju ingen kondis längre när man bara  är hemma
och lite folkskygg blir man ju åxo att bara gå hema
få se hur det går och om jag fixar det
idag på morgonen var jag hoss bagaren och köpte färska frallor det var gott
få se vad vi ska ha till middag man orkar ju inte laga något eller äta
vi får se vad det blir
annars blir det nog en lungn dag det är varmt inne 24grader och 16 grader i skuggan
nehe nu orkar jag inte sitta här mer
ni får ha en trevlig fredag puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0