Vaken med tuppen

Ja jisses idag vaknade jag verkligen med tuppen
jag tror nog att jag vaknade innan tuppen till å med
jag sitter här och är skita sömning men vet att jag  änndå inte kan sova mer
min kropp har ingen ro och då är  det ingen ide
halv fem var man uppe så nu sitter jag med en stark kopp kaffe och hoppars jag ska bli piggare
ute regnar det för fullt grått och trist
när jag kom in i badrummet i morse så såg jag myrornas krig på badrums spegeln
jag gnuggade mig i ögonen och det var fortfarande kvar jag tänkte har jag blivit galen ????
så jag gick fram lite närmer så ser jag små små vita prickar typ *Asg* nu vet jag vad det är
peo rakade sig i går raklödder är det ju men var han tvungen att skvätta så hela badrums skåpet
ser ut som hej kom och hjälp mig japp det är min älskling det
Jag hann inte blogga igår
tiden ville inte som jag vi hadde en snabb besök av goa vänner
sen kom åxo peos syster och kille för vi ska stor handla idag
och jag hadde verkligen ingen lust men var bara gilla läget
vi var först på netto där blev det fyra kassar sen var vi på willys åxo där blev det fem kassar
jag sprang där som en yr höna och efter tiden gick fick jag mer och mer ont
så då började jag bara raffsa åt mig
nu sa peo till lena japp nu bäst du hänger med för nu blir det snabba ryck för nu har hon ont
och då går det unndan
ja just det vi var åxo kollade den nya ost afärren men vad besviken jag blev va inget att hurra för
jag älskar ju ost men det var inget som lockade mig
nej vet ni va en dansk ost affär slår ingen så det vill jag gärna ha hit
eller en hisklig massa ostar så man kan välja på
det fanns annat där åxo men när jag blev så besviken inne på ost affären så kollade jag inte på det
jag måste bara tala om en sak
jag var inne hoss min goa gumma från småland hennes blogg läste
då såg jag att hon hadde fått ledig och skulle ut och resa
jag sa till min älskling om jag skulle skoja med henne
och säga ja det är väll inte mig du ska till det är väll till din goa älskling jag får snällt vänta till sommarn
men sen gjorde jag inte det
men vet ni va hon överraskade mig igår och berättade att hon skulle komma till mig i min blogg
shit va glad jag blev jag rusade upp och kutade in i sovrummet och skrek min gumma ska komma nästa vec
han tittade på mig urvaken ja va skoj sa han* hum* varför ser han inte lika glad ut som jag
var det för jag väckte han eller var det för min gumma och han hadde kokat ihop det
ja det sist nämde var det .....vilka filuer jag hadde ingen aning
men blev  så glad  att jag gick och små sjöng för mig själv *fniss* tur ingen hörde
för mitt ex sa att jag är ton döv
så på onsdag kommer min gumma det ser jag verkligen fram i mot
vilken fin födelse present jag får hon är och fira min dag på lördag
och om inget annat blir ändrat så kommer min pappa åxo och min svägerska och bror kan ju inte bli bättre
har ju inte sett dom på jätte länge
ja jag får ju inte glömma mina andra vänner och peos familj här nere
men är ju bara det jag ser inte dom andra så ofta
puss och kram på er
nehe mina vänner/bloggläsare nu ska jag kila vidare ni får ha en bra torsdag
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vilken härlig överraskning, att din kompis från småland kommer på besök. Jag har ju själv nästan alla när och kära uppe i sthlm, så jag förstår känslan.



Ha nu en fin torsdags kväll!

Kramisar!♥

2012-05-10 @ 18:02:00
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0