Utsläppet!!!!!!

Jisses vad tiden gick igår visp så vad tiden ute
och jag tyckte inte jag gjorde myckert igår men jag hann visst inte blogga
så något måste jag har gjort som att jag inte hann med tiden
grannens lill tjej var här en liten stund igår hon ville leka med oss gamlingar ett tag
vi byggde koja och tittaade på en barnkanal
jag frågade peo när börjar barnpogramet på tv den vanliga kanalen ????
det finns inget va !!!!!! när har dom tagit bort den?
jag kom ihåg när jag var liten så var barnpogramet klockan 18
minns jag inte fel på ettan tror jag
men varför har dom plockat bort den
visst det finns andra barnpogram nu på andra kanaler men inte alla som har kabeltv
ja när man inga barn har så missar man visst lite hihihi
hon såg mitt garn jag hadde på bordet så tittade hon bestämt med sina små ögon
du ska sticka en mössa till mig och den  färgen vill jag ha sa hon
så nu sitter jag och stickar lite jag kan lägga ut den när jag är klar
jag gör den på en stick ring jätte kul
Idag är det utsläppet så GRATTIS till er som slutar nu
och lycka till
dom kommer gå en kanerval här igenom orten
men jag stannar inne dom har tyvärr inte så tur med vädret mulet och trist
men dom är nog glada änndå att dom har avklarat sitt
jag var nere i morse och köpte frallor då köpte jag varsin student bakelse till mig och älsklingen
som vi kan mummsa på
uch är tung i huvudet nu undra om det ska komma någon åska idag skulle ju vara skönt
så man kan få bort lite poller och annan skit
sen sitter jag åxo och funderar om jag ska byta blogg sida
man kan ju inte göra så mycke på denna eller jag förstår mig inte på  den??????
undra om det finns en enklare????? och finare jag har aldrigt gjort det
och vet inte hur man gör heller ????
så vi få se om jag vågar byta eller mer hur man gör
vill ju inte komma ifrån mina bloggvänner
nähe dax och fixa lite kvällsmat så ni får ha det så gött
och ha en härlig torsdag puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0