Trött Gäsp!!!!!!!

Godmorgon alla vänner/läsare
Idag är det lika härligt väder solen lyser så fint
men jag är skita trött jag gäspar  hela tiden och bäljer i mig en massa kaffe
som min älskling fixade till mig som att jag hadde svårt att komma upp idag
och väcka klockan ringde en evighet idag
jaha då tänker ni kanske varför går ställt väcka klockan när hon inte ska gå till något jobb
jo för en vacker dag så kanske jag har ett jobb och då ska man ju orka gå till det
och sedann vill jag inte för soffa mig och sedan blir jag så låg om jag sover halva dan
jag ligger bara i sängen när jag har jätte ont eller migarän annfall
idag ska vi besikta den gammla lägenheten hoppars det går bra dom kan ju vara lite gnälliga
sen ska min älskling åxo ner en runda till hans föräldrar som att dom ska till stugan några dagar
men dom skulle komma hem tills jag fyller år så det är ju bra det
och sen vid fyra ska vi tvätta
och  jag ska se om jag inte kan packa upp en och annan låda åxo
Ubs nu kom älsklingen hem är det frukost redan
då är det bäst jag fixar till det så vi får frukost
ni får ha en härlig dag mina vänner/läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Här har du en till som var uppe och hoppade med tuppen i morse. Har varit väldigt trött och seg, men med hjälp av kaffet så har jag hållit mig vaken. :) Tack för att du saknat mig, känns lite extra gott i hjärtat. ;)



Håller tummarna för att besiktningen gick bra och lycka till med upp packandet av kartonger.



Jätte kramis, vännen!<3

2012-05-02 @ 14:09:39
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0