Städ dag

God morgon alla mina vänner/bloggare
Idag är det ett härligt väder solen skiner så fint
och frukosten är av klarat
men nu är det snart dax att fixa middagen
och vad händer idag då jo jag ska stor städa i eftermiddag
och peo ska gå ner och hämta mina dyra tabletter
jag vet inte om gumman följer med han eller stannar här hema det gör hon som hon vill
men jag tror nog peo skulle bli glad att ha någon med sig så prat glad som han är ler
annars vet jag inte vad som händer det får dagen utvisa
ni får ha en härlig fredag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej. vännen!



Kikar in och läser ikapp mig, har visst missat ditt inlägg igår!? Det är rätt skönt att inte ha någon sportfåne här hemma, varken jag eller tjejerna gillar att titta på sport. Elmer gillar fotboll, men sånt får han allt titta på hemma hos sig själv. Väldigt praktiskt!



Jaha, du ska städa du!? Det skulle behövas en tur med dammsugaren här också, men jag har ingen lust, är trött efter en natt med på tok för lite sömn.



Ha en fortsatt härlig dag och tack för att du viftade hit det soliga vädret. :)



Kramisar! ♥

2012-05-18 @ 13:57:31
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0