Seg idag !!!!!

Hej hej
Idag sitter jag och gäspar m,m jag är skita trött
och min kropp vill inte alls idag men bara gilla läget
jag var inne på min goa gummas bloggsida från småland  jag blev jätte rörd det hon skrev
om mig tack gumman love you
nu måste jag bara berätta vad som hände mig här om dagen jag fick ett mess på mobilen
ett riktigt snusk mess Trodde först det var ett skämt av någon vän
men tyckte nog det var lite grovt
sen blev jag riktigt förbannad var och kollade om jag kunnde få fram nummret det kunnde jag inte
så då messade jag den typen och jag var inte snäll kan jag lova
då förstod den i andra änden att det var nog inte rätt
så att förtälja historian kort så va det 3 killar från mariestad
som satt på körkortskolan och ville busa med sin klasskompis
han bad så hemskt myckert om ursäckt han hadde bytt på två nr på mobilen
ja dom kännde sig nog dumma sen efteråt
sen lite senare i livet kan man nog skratta åt det
men shit man får inte skrämma en äldre tjej så
nja skrämd blev jag inte mest arg
men det löste sig till sist och dom har inte hört av sig sen
och dom lät ångerst fulla
men undra vad den tjejen hadde tyckt om hon hadde fått ett sådant mess???
eller vem vet det kanske är så ungdomar skriver idag?????
Igår vad det några goa vänner här
det var trevligt fick en ny blomma så jösses vad blommor jag har nu
nu ska man bara komma ihåg att vattna dom åxo
sen fick jag en tavla där det stod en fin text på så här stod det
Minns
gårdagen
Dröm
om  morgondagen
Lev
idag
fint va
sen hjälpte hennes snälla man mig att få igång dom nya högtalaren tack tack
nehe nu har min älskling kommit så nu får det bli frukost
ja just det fint och varmt väder idag åxo
och fåglarna sjunger så fint
rena sommarn nu ju
ni får ha det så gött och en skön dag
puss och kram
bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Så tokigt det blev! Tur du kom för dig att ge svara på tal. :)



Jag kan avslöja att även jag har problem att hålla växterna vid liv, framför allt de som är lite extra törstiga av sig. Men flera utav mina växter har hängt med i flera år nu, de som kunna anpassa sig efter min snålhet/glömska. ;)



Kramis!♥

2012-05-24 @ 00:43:16
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0