Nu har min gumma åkt

Hej hej
Idag är det toppen väder jätte varmt och skönt
Idag åkte min gumma hem trist
hjälp va tiden gick fort när hon var här
den bara susade förbi som en raket
vi har haft det jätte bra och trevligt
så nu hoppars man tiden ska gå fort till hon ska komma ner till semestern
och att tiden kan stanna till lite då
idag kom grannen in en liten stund hon har haft full upp så det blev en stund idag i stället
det var jätte trevligt hon kom med en stor kruka med en jätte fin blomma till
och hennes lilla söta tjej gav mig ett fin kort till
så hör och häpna nu har jag fyra blommor som jag ska försöka hålla i liv det blir inte lätt
jaja dom får skylla sig själva jag sa
att jag inte har god hand om blommor fast jag älskar blommor
men dom verkar som att dom inte älskar mig
jag känner mig lite seg så ska bara mysa i soffan i kväll
så ni får ha en trevlig kväll ha det gött
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Tråkigt när det roliga är över, men allt har ju ett slut och samtidigt är det ju trevligt att ha något att se fram emot, som nästa gång när ni ses.



Idag ska jag försöka få lite nytta gjort här hemma, trots det fina vädret, men det har jag ju sagt i flera dagar nu... ;)



Ha en fin tisdag!

Kram, kram! <3

2012-05-22 @ 10:43:15
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0