Mulet

Hej hej alla vänner/bloggläsare
Här är det mulet och trist idag och nog lite kallt åxo kan jag tro
när jag ser bilden ovanför kan jag inte låta bli och tänka på min älskade lady
som jag saknar grymt mycke jag hoppars hon har det bra det har hon nog
hon bor hoss mitt ex lite tufft att man inte kan få se henne men men hon finns i mitt hjärta
igår var dagen upp och ner ena stunden bra och andra stunden lite trist
men min goa vän gumma och hennes man och en annan vän var här
vi fick upp skåpet i köket så det var skönt
och lite gardiner i vardags rumet det såg nog kul ut när jag och min goa vän försökte få ihop gardinarna
med våra krämpor m,m
men som tur av så hadde vi den andra vännen som hjälpte till
sen hadde vi några hyllor som skulle in i två skåp som jag har väntat på ett tag
och vad hände japp dom var för stora *Suck*
allså man blir ju aldrig färdig när det är en massa strul
sen vissa saker behöver man hjälp med
och då måste man leta och se om man kan hitta någon som kan hjälpa en
ja jag undra om man någon sin blir klar
men huvudsaken att man får det mesta fixat sen får man hoppars att det andra löser sig
om det så ska ta flera år nu har jag kommit i det stadiet att jag är trött på allt som har med flytt att göra
vi drack kaffe vi gummor och tjötade det passade oss gått
dom ville säkert hjälpa till mer men när man själv inte har så myckert ork
kan man inte begära att andra ska göra saker
min älskling har tagit ledigt  så han jobbar bara denna dag sen ledigt
så då ska vi se om vi inte kan få upp mer
ja just det han klagade på hyllerna när han kom till jobbet men det vekade som dom inte trodde han
så han fick komma hem och mäta igen och det var för stora så dom fick minsann rätta till det
så vi få se om det är rätt när han kommer hem
sen var min goa granne inne åxo en liten stund
lämmnade tillbax grillen och lill tjejen var åxo med sen kom hon lite senare åxo när lill tjejen hadde somnat för hon skulle ha ett dockhus som vi hadde som jag fick av henne som bodde här innan
och som vi inga barn hadde så kan hon ju få det hon är ju våran lilla sålstråle ju
men hon skulle gömma det i förrådet för är lite för liten ännu så ska få det lite senare
ja så igår hann jag inte se ett helt pogram på tv men det gör inget
för jag tycker det är så trevligt när man får besök
vad det händer idag vet jag inte riktigt ännu vi får se
ni får ha en bra tisdag och ha det så gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Härligt med hjälpsamma vänner! Irriterande när saker ska strula, men alltid är det något...



Hoppas du haft en bra tisdag.

Kramis, vännen!♥

2012-05-08 @ 22:53:57
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Låter som du börjar få ordning på det nya hemmet skönt det, Skåpet blit nog klart med ska du se.

HA det gott nu, Om allt går som det ska ses vi om en vecka. ha det gott Puss kram

2012-05-09 @ 06:36:37
Postat av: eva

ja verkligen trist att det strular men bara gilla läget annars har jag haft en bra dag kramis min blogg vän ps jag har inte förstått detta riktigt ännu om man ska svara här på era notiser eller inne hos er????

2012-05-09 @ 07:46:01
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/
Postat av: engelsson

Haha..ja tur att vi fick lite gjort i allafall.. Du kan svara här hos dig eller inne hos oss,,man gör som man vill..finns inga regler..kram på dig

2012-05-09 @ 09:52:37
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: eva

Hihihi ja tack för svar på frågan jag blir helt förvirrad av den här är ingen van bloggare så man vet ju inte riktigt hur man ska göra ha en bra dag kramis

2012-05-09 @ 10:46:19
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0