Mår bättre!!!!!

Hej hej alla vänner/lbloggare
Japp nu är jag tillbaks
Det har ju hänt lite dom här dagarna jag har varit sjuk
shit säger jag bara jag har inte alls mått bra så här dålig har jag inte kännt mig på länge
jag trodde sista minuten hadde kommit
jag har mått illa varit yr i bollen feber ont över allt
ja jag blev riktigt rädd ett tag
men nu mår jag lite bättre skönt det ja jag är inte helt återställt ännu
men det går nu bättre att vara
ute är det grått och trist det duggar lite åxo
Det har ju varit mors dag vill gratta alla mammor och hoppars dom har haft en bra dag
jag har ju varit sjuk så jag kunnde inte följa med till kina
så min älskling fick gå själv för vi hadde ju bjudit dom dit och beställt bord
och hans syster och kille skulle åxo dit
med han köpte några lotter till hans mamma åxo plus en bingo lott
dom har haft det mysigt
Min älskade mamma lever ju inte längre så det är ganska tufft den dagen
på bilden är det tulpaner hon älskade tulpaner
det är tre år sedan hon gick bort skulle bli 57 så det var tufft när hon gick bort
jag saknar henne grymt mycke skulle önska att jag fick ha henne kvar länge men det fick jag inte
så bara gilla läget är säkert fler som är utan deras mamma som känner lika dant
men vi få leva på minerna i stället Jag älskar dig mamma du kommer alltid vara i mitt hjärta
Miss you ha det så gott min lilla mamma massor pussar och kramar till dig
som att jag aldrig blev mamma så firar vi ingen mammas dag här hema kan kanske känas lite tufft men tyvärr kan man inte bestäma hur det ska bli så nu är det som det är
men jag har passat många barn i min ungdom av mina vänners barn så söta och goa men dom är vuxna nu
och börjar få egna familjer men jag vill tro och hoppars dom älskade mig lika myckert som jag älskar dom
och jag hoppars dom ska få ett bra liv och inte få gå igenom det jag har fått kan vara tufft
och jag finns för dom om dom vill och kan vara deras extra mamma och lyssna om dom behöver i love you all
Japp loreen vann melodifestivalen
hon fick en massa tolvor 18 st om jag inte mins fel
sen fick hon poäng i alla länder förutom ett italien
inte klokt va bra det gick
GRATTIS SVERIGE och Loreen det gjorde vi bra
ja det ska bli spännande se vart dom ska ha melodifestivalen vilken stad det kommer bli?????
ja nu ska jag berätta vad som händer idag
vi ska tvätta i eftermidag ska försöka bädda rent åxo se om jag kan få lite hjälp av min älskling
har inte riktigt orken ännu jag ska göra spagetti och köttfärssås såsen har jag tagit ut från frysen
så bara till att värma ja det är vad jag har ork till
ska ta det lungt idag och hoppars att det blir bra tills i morgon så man kan göra lite här hemma
och kanske börja träna lite åxo allså min motion är under all kretik
ja jag hoppars ni förstår vad jag menar min stavning är inte alltid ok
jag måste bara berätta en vän till mig som åxo bloggar
var med i hallands tv om bloggnäts mobbing aldrig kul när sådannt händer
men han har bloggat i 3 år och tänker fortsätta han låter ingen sätta sig på han gå gärna in och kolla på interjuvn om ni vill
nu orkar jag inte sitta här mer ska gå och vila lite innan jag ska börja med middagen
ni får ha en bra tisdag och va rädda om varandra puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vad skönt att höra att du är på bättrings vägen. :)

Ja det var en helg med mycket firande, pingst (har ingen aning om hur man förväntas fira den?), morsdag och så Loreens mycket välförtjänta vinst.:D



Jag får kämpa en del med mitt stavande också, som jag alltid haft lite komplex för, men jag stör mig inte på hur andra stavar. Jag har en son med dyslexi Så jag vet, hur kämpigt vissa har det att få bokstäverna att sitta på rätt plats.



Själv har jag märkt att jag slänger om bokstäverna i många ord. Detta började när jag hade min tumör och har blivit kvar även efter att den försvann. Men jag ser det direkt när jag läser ordet, så det blir mycket ändrande för min del när jag skriver. Har gjort det åtskilliga gånger bara på den här kommentaren. ;)



Fortsätt krya på dig och ha det så bra.

Kramis! ♥

2012-05-29 @ 14:20:57
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Så skönt att se att du har blivit piggare, Saknar min mamma med, Det blir jo så, Vi får tänka på att de finns alltid med oss, Saknar dig med hjärtat, snart är det semester då kommer jag minsan, tänke kolla lite datum och så ikväll, Ha det gott, krya på dig riktigt bra nu, puss kram

2012-05-30 @ 07:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0