Ledsen/glad

Hej hej alla mina vänner/bloggläsare
Igår tog jag det ganska lungt vädret ser ok ut
Min älskade pappa ringde han kommer själv när jag fyller år
för min svägerska kunnde inte jag blev både glad och ledsen
för jag gillar inte att han ska köra själv så långt
tänk om det händer han något jag kommer aldrig förlåta mig själv
när jag la på så fick jag en panik ongerst och började stört böla tankar som snurrade
tänk om han kör galet och försvinner som min älskade mamma som gick bort 3 år sedann
hua vilka tankar man har ibland
och böla som ett barn när man är så gammal som jag
en andställt till pappa sa om hon hinner skulle hon göra en tårta som pappa gillade
som inte har så myckert socker i va bra den passar ju bra för både mig och pappa
nähe nu till något roligare
Nu är det bara en dag kvar så kommer min gumma från småland
det ser jag fram i mot ska bli så kul och skönt att ha henne här
Vad händer idag ????
vi ska bädda rent
tvätta ska vi åxo
och sedann ska min älskling fixa till så vi kan hänga upp gardiner i gäst rummet
slänga bort alla flytt lådor
hänga upp dom sista tavlorna
sen är det klart
ja sen dom vanliga sysslorna ska ju åxo göra så det finns något hela tiden
Nu får ni ha det så gött alla mina vänner/läsare
Ha en härlig tisdag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ibland går det liksom inte att hålla tillbaka sin oro och då måste tårarna få flöda fritt ett tag.



Nu har du ju en hel del roligt att se fram emot, när din småländska gumma kommer på besök. Ni får ha det så jätte roligt tillsammans. Kanske så kul att du inte får någon tid över till att blogga när hon är där? Vet inte vilken dag du fyller år, men jag förstår ju att det är nu snart. Så för att vara på den säkra sidan säger jag GRATTIS i förskott och skickar med extra många och stora KRAMISAR till dig. ♥♥♥

2012-05-15 @ 21:58:40
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: eva

Tack min goa blogg vän det värmde gott i mitt gamla hjärta jag fyller först på lördag och jag ska nog hinna med en annan blogg hopars jag man måste ju bara få slänga ut sina tankar så dom kan flyga iväg ha det så gött nu och varma kramis till dig

2012-05-16 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0