Jippiiiiiii nu är hon här!!!!!!!

Godmorgon alla
Japp nu har min gumma komit
igår jag ringde henne när hon var i älmhult som att det var en times vänte tid
jag frågade henne en stund efter har inte bussen komit den brukar komma i tid
nej sa men nu kom det en men den är det inte sen pratade vi goda ro men sen kom en buss till
så la vi på men efter en stund skrev hon att hon hadde missat bussen för det var den första änndå
men den hadde ställt sig utan för
och när hon berättade om sin resa så skrattade jag så gott hon är bara så go min gumma min
hon fick sitt kaffe när hon kom så pratade vi lite innan middagen blev klar
det blev mosska och vitlöksbröd  det var gott
vad som händer idag vet jag inte vi få se vad dagen har att utvisa
det regnar ute men det gör inget vi kan alltid titta på en film fick två nya i vec
och sen har vi ju säkert mycke och prata om nu när vi inte har ses på ett tag
min gumma sa men vi såg ju i jan så det var ju inte så länge sedan
Vaaaa det är ju skit länge det var ju början av jan ju
nehe nu ska jag fixa lite frukost snart

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Har man så trevligt sällskap så spelar vädret mindre roll. Ha en toppen dag, du och din gumma. :)



Kramis!♥

2012-05-17 @ 12:27:22
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0