Jippiiiii och Bläääää

Hej hej alla mina vänner/bloggläsare
Idag skinner solen så fint så idag kan det bli härligt väder
men idag är jag tung i huvudet hur kul är det NOT
sen ut över det har jag fått min komenist vec skit kul NOT
vi som nästan är färdiga 5 säckar kvar sen klart med upp packningen
sen ska vi bara flytta på skänken till en annan vägg
sen ska jag se om vi kan flytta lite på mitt gå band
sen bädda rent i gäst sängen sen är det klart skönt
sen ska det hängas upp saker det kan bli mindre kul för tavelkrokarna bara flyger i väg
sen har vi en massa flytt lådor ute på altanen ska se om vi kan få bort dom på tisdag
om några dagar så kommer ni slippa all mitt gnäll om flyttningen
ingen flytt här på många många år
Nu hör jag min älskling så nu är han åxo uppe
Han älskar marknader han var där igår åxo fast det blåste och regnade
och hans föräldrar var med jag fick lite kryddor av dom det var dill,grillkrydda,vitpeppar,salladskrydda,allraondkrydda ,pizzakrydda det var snällt av dom
dom tog bara 4 själva för man fick köpa tio för 100 spänn
och känner jag älsklingen rätt så kommer han gå idag med
och det tycker jag han ska göra för nu är det ju fint väder
och vem vill vara hema hoss mig nu när jag har komenist vec och mina humörsvändningar
jag skulle åxo smita om jag våre jag Hahahahahahaha
Jag hittade den här jag tycker den var så fin och rätt
jag älskar mina vänner och jag mår bra av dom
men jag har en speciell vän som jag älskar lite högre
för vi har varit med längre tillsamans
ni kanske har listat ut vem det är jag brukar prata om henne i mellan åt
japp min gumma i småland hon kommer på onsdag ska bli så kul
vi är ganska olika men ändå lika
det är lite roligt vi gillar inte samma intressen men änndå trivs vi
vi kan bara vara ibland säger vi inget
men änndå trivs vi är som att bara vi finns i närhet så trivs vi
men vi skrattar mycke till samans
gör knasiga saker tillsamans
och vi pepprar och stöttar varandra
vi kan skratta och gråta tillsamans
vi har aldrig bråkat med varandra
lite tjurigheter har det varit någon en stackad gång
men vi har alltid löst våra få duster det är ju så det ska vara
Det är vänner det
Ilove you min goa gumma puss och kram ses snart längtar som bara den
Nehe nu snart frukost ni får ha en härlig söndag
jag vet ju vad jag får göra ta det lungt och vila så jag inte blöder ner allt jag har på mig
ha det så gött nu alla mina vänner/bloggläsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAck gumman min för de fina orden blir tårögd, ja du om du bara visste hur mycket du betyder för mig, i min mottgång önskar jag mig att du är mycke närmare än vad du är. Ser fram mott veckan som kommer, inet många dagar kvar, kommer att bli kanon att äntligen få lite E vård, puss kram my love

2012-05-13 @ 11:13:38
Postat av: AprilSus

Vad skönt för dig att allt snart är upp plockat, men jag tycker inte alls att du har varit gnällig om din flytt. Det är skit jobbigt att flytta och har man dessutom värk och ont, så blir det inte lättare.



Jag tror inte att man behöver vara speciellt lika varandra för att kunna bli de bästa av vänner. Det viktigaste är att man kompletterar varandra. Sådana vänner ska man vara rädd om... <3



Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Bamse kramis!

2012-05-14 @ 01:09:42
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0