Inte min dag idag!!!!!!

Hej hej alla vänner/läsare
Idag var det inte kul vaknade upp med huvudvärk jag fick stiga upp och hämta en tablett
jag gick som jag fulle inget kul
fick gå och lägga mig en stund till så tabletten fick värka
sen när jag blev bättre surfade jag runt lite gissa vad som hände då japp fick näsblod *Suck*
ja undra hur denna dag kommer sluta
ja vet ni vad mer som hände när jag bäddade sängen och la på överkastet
så låg där en skruvmejsel * hum* undra hur den har kommit dit
oj är klockan så myckert då måste jag fixa till maten ja det blir resterna från igår
för vaken jag eller älsklingen orka äta upp
då slapp jag ju göra  mat idag va skönt det
nu kom han in som en störtade raket han har köpt gardinstänger
och sedann var han och hämtade mitt paket som jag inte kunnde betala för jag har fått pengar
det paketet såg helt mörbultad ut jag hoppars inte jag har köpt något ömtåligt
nehe nu måste jag kila
ni får ha det så gött mina vänner/blogg läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Välkommen i gänget, för oss med en dålig start på veckan. Själv är jag seg i huvudet och stel som en pinne och känner mig som en uppsvälld död groda. :(



Man får försöka trösta sig med att nu kan det väl ändå bara bli bättre, eller?



Gick något fel när du packade upp verktygen, eftersom skruvmejseln dök upp i din säng, eller är du sömngångare? Kanske drömde du om att skruva ihop möbler? ;) Ibland blir det lite tokigt, tur du inte gjorde illa dig på den under natten.



Många kramisar! <3

2012-05-07 @ 15:40:57
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: eva

Ja det är aldrig kul oj uppsvälld groda hua det lät inte bra får hopars det är bättre nu jag tror det var min pojkvän som tappade skruvmejseln på vägen som det snällt heter ja du vet karlar fast jag ska inte säga något jag brukar yra i väg mina grejor mobil och nycklar ska vi inte bara prata om tack för titten och ditt brev många kramar tillbax

2012-05-07 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0